• 05 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6795
  •  GBP / BGN 2.2411
  •  CHF / BGN 2.0885
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Amazon представи днес собствен таблет

Amazon представи днес собствен таблет

Най-големият интернет магазин в света, Amazon, представи днес собствен таблет компютър. Анализаторите очакват онлайн търговецът да окаже сериозна конкуренция на Apple - необeзпокояван до момента лидер на пазара за таблети, пише TechNews.

Моделът Fire на Amazon идва със 7-инчов сензорен екран и работи под управление на операционна система Android. Устройството стъпва на хардуерна платформа с двуядрен процесор, стана ясно на пресконференция в Ню Йорк.

Fire тежи 400 грама, няма вградени камера и телефон, а възможностите за безжична връзка са ограничени само до Wi-Fi (без 2G). Но тези компромиси с функционалността лесно се „преглъщат", като се види цената на Fire - а тя е само 199 долара. За сравнение, най-евтината версия на iPad струва $499.

Amazon продава своя таблет заедно с безплатен 30-дневен абонамент за услуга от премиум клас, която осигурява мигновен достъп до 100 хиляди филма, ТВ предавания без реклами и допълнително заплащане, както и до 17 милиона песни. Едногодишен абонамент за услугата струва $79.

В допълнение, операционната система Android дава на потребителите на Fire достъп до огромна база от най-различни приложения.

Цялото съдържание, придобито от потребителите, се съхранява в „облака", на сървъри на компанията. Технологията Amazon Silk изпълнява ролята на облачен браузър - уеб страниците се обработват на сървъра и след това се доставят на таблета, като по този начин значително се повишава скоростта на отваряне на сайтове във вградения браузър, аналог на Opera Turbo.

Редица анализатори виждат в Amazon единствената компания, способна да конкурира Apple на пазара за таблети. Amazon e най-големият продавач на електронни книги, има собствени услуги за отдаване на филми през интернет, за продажби на музика и приложения. И на не последно място, Amazon продава изключително успешно и физически стоки, например четци на е-книги, посочват от Current Analysis.

Таблетът Fire предоставя не само удобен достъп до цифрово съдържание, но може да се използва и за реклама на всякакви стоки, като така ще увеличи значително продажбите на Amazon.

Предимство на новия играч при таблетите е, че той може да субсидира продажбите на Fire и други подобни устройства. Amazon е способен да предложи най-ниската цена от всички свои конкуренти, като компенсира това със събиране от такси от съдържание, което потребителите ще купуват. Подобна схема отдавна се прилага на пазара за смартфони.

Готовността на Amazon да продава таблета на занижени цени, в съчетание с мощния бранд, съдържанието, облачната инфраструктура и опита от продажбите на стоки и услуги, правят тази компания единственият възможен конкурент на Apple и нейния iPad, твърдят от анализаторската компания Forrester.

В допълнение към таблета, Amazon въвежда на пазара и нови четци на е-книги Kindle Touch, Kindle Touch 3G и Kindle 4 на цени съответно $99, $149 и $79. Първите два модела ще бъдат достъпни за купувачите през ноември, а Kind

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.