-
05 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
33 000 битови клиенти на ЧЕЗ получават електронна фактура
02 Октомври 2011 | 10:29
Услугата носи удобства - достъпна е отвсякъде и спестява време
София /КРОСС/ ЧЕЗ изпраща електронна фактура на повече от 33 хил. битови клиенти. Това сочи статистиката
два месеца след въвеждането на услугата. До момента най-предпочитаният от клиентите канал за
заявяване на услугата е корпоративният уебсайт www.cez.bg. Той е използван от 90 % от избралите да
получават сметката си за електроенергия онлайн. Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София - над 60 %. Значителен интерес към услугата е отбелязан и в Плевен, и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки.
„Клиентите ни оценяват предимствата на електронната фактура, освен това все повече хора стават отговорни към проблемите, свързани с опазването на околната среда. За да може максимално голям
брой потребители да се възползват от удобствата на тази услуга, ние в ЧЕЗ ще продължим да работим
за популяризирането й. Наблюденията ни сочат, че все повече клиенти се ориентират към електронното
обслужване, а ние се постарахме да го превърнем в една сигурна и удобна алтернатива", каза Кремена
Стоянова, изпълнителен директор на "ЧЕЗ Електро България".
ЧЕЗ въведе услугата „електронна фактура" от 1 август тази година. Всички битови клиенти на компанията могат да се регистрират за получаването й безплатно на корпоративния сайт www.cez.bg. или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010. Необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Заявления се приемат също в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Бланка на декларацията има и на гърба на всички месечни фактури, издадени след 12 август.