• 18 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Отвориха ценовите оферти за избор на изпълнител на стабилизиране на теренната основа на участъци от Лот 4 на „Тракия"

Отвориха ценовите оферти за избор на изпълнител на стабилизиране на теренната основа на участъци от Лот 4 на „Тракия"

София /КРОСС/ Днес в Агенция „Пътна инфраструктура" бяха отворени ценовите оферти на допуснатите участници в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за стабилизиране на теренната основа под пътен насип по приложено километражно описани участъци от трасето на АМ „ТРАКИЯ", участък ЛОТ 4 Ямбол-Карнобат от км 276+200 /съвпада с км 277+597/ до км 325+280" с обща дължина 12.505 км".

Бяха отворени следните ценови оферти на допуснатите участници:
1.Сдружение „АМТ - ПЪТИЩА", гр. Варна-12 982 372.37 лева без ДДС.
-Пътища и мостове - гр. Варна
-Пътно строителство - гр. Добрич
2.Сдружение „АКСИОНА БЪЛГАРИЯ", гр. София - 14 628 369.36 лева без ДДС.
-Пътно - строителна техника , гр. София
-Аксиона инфраструктурс - Испания
Обектът на обществената поръчка ще осигури носещата способност на почвите в основата на насипите в участъци с констатирани строителни почви с ниска носимоспособност, намиращи се на основното трасе от Лот 4, на АМ Тракия от км. 276+200 до км. 325+280.
Ще бъдат изпълнени следните дейности:
І. МЕХАНИЧНА СТАБИЛИЗАЦИЯ с приблизителна дължина на участъците от 5 630 метра.
Механичната стабилизация ще се извърши съгласно изискванията на чл.53 ал. 7 на Норми за проектиране на пътища част четвърта земно тяло и подходящ материал, съгласно Раздел 3401.2 на Техническа спецификация 2009 на НАПИ:
• Изкоп до посочена дълбочина и в съответствие с изискванията ТС2009 на НАПИ;
• Насип с подходящ материал А-І, съгласно (Таблица 36 от "Норми за проектиране на пътища", част четвърта "Земно тяло") и всички мероприятия по доставка, полагане уплътняване и др. Съгласно изискванията на ТС 2009 на НАПИ;
Всички строителни мероприятия ще се извършат съгласно предписанията на ТС 2009 на НАПИ.
2. ХИМИЧНА СТАБИЛИЗАЦИЯ със стабилизиращ реагент в комбинация с вертикални и хоризонтални дрениращи системи с приблизителна дължина на участъците от 5 275 метра.
Химичната стабилизация ще се извърши с реагент от хидратна вар в комбинация с хидравлично свързващо вещество за използване в пътища (тип HRB 12,5), и водно съдържание по рецепта одобрена от ЦИПТНЕНС и АПИ.
Работите ще се извършат, съгласно изискванията на раздел 3404 на ТС 2009 НАПИ.
3. СТАБИЛИЗАЦИЯ С ГЕОСИНТЕТИК с приблизителна дължина на участъците от 1 600 метра.
Стабилизацията с геосинтетик да се осъществи с армиращ геосинтетик - тъкан, гъвкав, поливенилалкохол (PVA) - тип 2000/130, или подобен, в съответствие с проектните изчисления.
Проектът е предвиден за финансиране от ОП „Транспорт" 2007-2013 г. , съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.