-
05 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Отоплителните и охладителни системи на Panasonic се готвят за растеж
09 Декември 2011 | 11:58
Висбаден, Германия /КРОСС/ Европейското подразделение на Panasonic за климатици за дома (PHAAE) обяви днес, че планира да разгърне своята дейност в областта на отоплителните и охладителни системи в Европа през следващата финансова година. PHAAE обеща да обогати продуктовата си гама, да инвестира допълнително в изследователска и развойна дейност (R&D) и да разшири дистрибуторската си мрежа.
Продуктови иновации и инвестиции
Като част от продължаващата ангажираност на PHAAE към пазара на отоплителни и охладителни системи, фирмата извърши вложения в център за изследователска и развойна дейност в Ланген, Германия. Центърът се концентрира върху разработването на продукти, които да отговарят на нуждите на европейските клиенти, както и на европейското законодателство. В допълнение наличието на център за изследователска и развойна дейност в Европа също дава възможност на PHAAE по-бързо да предоставя иновативни продукти на европейския пазар.
Основен фокус за инвестиции в програмата за изследвания и развитие през следващата година е създаването на системи от най-ново поколение, които предлагат на клиентите на Panasonic:
•Технологични иновации за по-висока ефикасност и ефективност
•Намаляване на енергопотреблението и емисиите на въглероден двуокис
•Зелени иновации за устойчиво отопление и охлаждане
Инвестициите на PHAAE в изследователска и развойна дейност вече са реалност с лансираната наскоро серия Mini ECOi в гамата VRF, която предлага високопроизводителни отоплителни и охладителни решения на нови и разрастващи се пазари в жилищния сектор и в търговията на дребно. Освен това в следващите няколко месеца PHAAE планира да лансира изцяло нова линия газови термопомпи, които ще бъдат по-ефективни и лесни за монтаж.
В допълнение иновативните термопомпи Aquarea на PHAAE демонстрират как PHAAE отговаря на нуждите на своите клиенти по-добре от която и да било търговска марка. Последното предложение в тази гама, новата компактна моно-блокова 6 kW термопомпа въздух-вода Aquarea, разработена специално за европейския пазар, е отлично решение за домовете с ниско потребление и за онези домове, където с Aquarea се пести пространство, тъй като моноблоковият дизайн съчетава уредите за вътрешна и външна инсталация в един лесен за инсталиране пакет. В резултат попълненията в гамата термопомпи са още по-компактни, елегантни, икономични и лесни за монтаж и поддръжка.
РНААЕ също така инвестира значителни средства в придобиването на местни сертификати, като например Микрогенерационна схема за сертификация (MCS) във Великобритания, NFPAC във Франция и EHPA в Германия, за да може Aquarea да даде на своите клиенти пълна увереност за тяхното изпълнение по отношение на всяка една характеристика.
Увеличение в дистрибуторските канали
За да се гарантира, че иновативните продукти на РНААЕ се предоставят на клиенти в цяла Европа, РНААЕ активно се фокусира върху увеличаването на броя партньори-дистрибутори за максимално присъствие на всички основни европейски пазари за климатизационни и отоплителни решения.
Енрике Виламитхана, управляващ директор на подразделението „Домакински уреди, Климатизация" на Panasonic коментира: „Продължаваме да сме ангажирани с предлагането на нашите клиенти иновативни продукти на пазара за отоплителни и охладителни решения, които не само отговарят, но и надвишават изискванията за тях. Ключови в предоставянето на тези продукти на нашите клиенти са инвестициите: инвестициите в изследователска и развойна дейност, за да се гарантират иновативни продукти от най-ново поколение и инвестиции в собствени дистрибуторски канали и партньори, така че тези продукти да са достъпни в Европа".
„Горд съм с постиженията, които вече имаме в тази област, като например разширяването на гамата термопомпи Aquarea и откриването на център за изследователска и развойна дейност в Ланген. Но това е само началото и това прокарва път за отличен старт на 2012 г."
Инвестиции в обучение
Като част от тази стратегия за растеж, Panasonic също така инвестира в допълнителни центрове за обучение, включително новите центрове в Будапеща, Стокхолм и Великобритания.
Тази година ще се открият два центъра за обучение във Франция, Валанс и Париж. Новите центрове целят подкрепата на съществуващи и допълнителни партньорства при предоставянето на продукти на клиенти чрез уважавани и доверени доставчици. Цел на новите центрове за обучение е техниците да получат забележителен набор от курсове за обучение и материали за поддръжка, за да се увеличат познанията и техническите умения в областта на проектирането, монтажа и въвеждането в експлоатация на системите на Panasonic.