-
06 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Flirt потърси филмова стилистика за рекламите си
22 Декември 2011 | 15:14
В главната роля e познатият от „Гладиатор" и „Бодигард" Томас Арана
София /КРОСС/ Водка Flirt навлезе в нов рекламен етап. „Флиртувай с истината" - с това послание завършва последният клип на популярната напитка, който поставя началото на комуникaцонна кампания от съвършено непознат досега за марката тип. От началото на декември клипът се върти по най-гледаните тв канали и изненадва с филмовата си стилистика. Като във всеки истински филм, тук има сюжет, действие, диалози, динамика ....и, разбира се, звезда. В главната роля e познатият от „Гладиатор", „Бодигард" и „Пърл Харбър" Томас Арана. Клипът ни въвежда в света на парите и лукса. Действието се развива в изисканата обстановка на богат английски дом, а самата напитка отсъства от лентата. Тук обаче са гангстерът /Томас Арана/ и съмненията му за верността на неговото момиче. „Знаеш как се отнасям с лъжците, нали момче?", пита той, когато получава уверение, че младежът - съперник е играл покер цяла нощ и не е бил с неговото момиче.
Единственото женско присъствие е поверено на прочут в модните среди топ модел. С опита си от подиумите на Лондон и Милано, тя предава на рекламата необходимата доза красота и сексапил. Лице, познато от света на модата, е и в ролята на тайно влюбения младеж. Музиката в клипа е направена специално за водка Flirt от известен европейски DJ, който работи съвместно със звезди като Sandy Rivera, David Guetta, Tiеsto. Парчето веднага доби популярност и вече попадна в топ 5 в официалната денс класация на Холандия и други европейски държави.
„Сценарият е перфектен, но ние нямахме на разположение 2 часа, както при филмите, а само 45 секунди, за да изведем посланието. Клипът е динамичен, с хубав стил, много необичаен поглед върху нещата и мисля, че ще предизвика интерес", коментира Томас Арана.
Звездата от Холивуд споделя и причината, поради която се е съгласил да участва в рекламния спот: „Допадна ми концепцията на клипа. Освен това ми харесва и самата водка Flirt. Бутилката има модерен дизайн. Напоследък много от хората в Америка предпочитат да пият водка пред уиски".