• 03 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Huawei търси “Make It Possible” истории с новата си кампания „Най-силната история си ти“ (Видео)

Huawei търси “Make It Possible” истории с новата си кампания „Най-силната история си ти“ (Видео)

/КРОСС/ Huawei стартира своята кампания „Най-силната история си ти“, с която цели да вдъхнови потребителите си да бъдат смели в мечтите си и да не се отказват, независимо от предизвикателствата, които вероятно ще срещнат по пътя към тях. Кампанията е тясно свързана със слогана на Huawei - „Make It Possible”, който отразява глобалната култура на компанията да прави дори привидно невъзможните неща възможни.

„Винаги започваш добре. С надежда. С желание. С вяра. Но всяка история има своите възходи и падения. Подготви се за онези, които ти казват, че не можеш. Че не трябва.... Но най-лошото би било да се откажеш“, се казва в официалния клип на кампанията, който завършва с вдъхновяващото послание „Най-силната история си ти.“

На специално стартиралия за кампанията уеб сайт https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory, всеки, на своя език, може да сподели своята “Make it possible” история и да получи покана за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч - изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка.

Не всички предизвикателства са толкова очевидни и не всички победители са широко известни, но Huawei вярва, че всеки може да бъде герой в собствената си история. 

„Според доклада на Eurostat за 2018 година, българите са едни от найнещастните хора, само 35% от жителите на страната се определят като „щастливи“.

В World Happiness Report 2019 България е на 97 място в света по „щастие“. Като че ли песимизмът се превръща в национална черта. В същото време в България се случват невероятни неща и българи постигат победи, които наистина са смятани за невъзможни.

Всички ние се нуждаем от вдъхновяващите истории на тези известни и неизвестни български победители, с които ще ви срещнем в кампанията „Най-силната история си ти“, коментира Лонгруи Циу, Генерален директор на Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония. 

Затова в България някои от най-вдъхновяващите споделени на сайта предизвикателства и победи ще бъдат разказани подробно от някои от найпопулярните български медии.

Така авторите им ще се обогатят и с преживяването да бъдат обект на журналистическо интервю и да усетят как смелостта да споделиш може да вдъхнови много хора да се борят за това, в което вярват и което истински желаят. Сезонът на новогодишните празници сам по себе си вдъхновява както за равносметки на изминалата година, така и за пожелания за покоряване на нови върхове през следващата. 

Huawei очаква вашите силни истории на https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/

 

&feature=youtu.be

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.