• 08 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Орлин Спасов: Кампанията за евроизборите беше вяла, има умора от политическото

Орлин Спасов: Кампанията за евроизборите беше вяла, има умора от политическото

/КРОСС/ Станахме свидетели на умерена предизборна кампания за европейските избори, без тежки скандали и компромати. Малко партии си позволиха по-агресивен тон. Това обобщи в в ефира на БНР Орлин Спасов от Фондация "Медийна демокрация".

Загуби се обаче дебатът по ключовите европейски теми. Оттук дойде и недостатъчната информираност на гражданите за какво са тези избори. Ефектът на коментарите в медиите за изборите показа, че тези избори са били възприети като вътрешни избори. Хората не получиха информацията, която трябваше да получат. Липсата на дебат и чисти послания в кампанията са причината за това, коментира Спасов. 

По думите му, по време на кампанията на преден план вместо големите европейски теми са били изведени основните партийни лидери. Някои партии си проведоха мажоритарна кампания, както стана с Николай Бареков, псочи той. 

Орлин Спасов определи предизборната кампания като спокойна, дори вяла и като причина за това посочи известната умора от политическото, която се е формирала в обществото ни.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.