• 01 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8248
  •  GBP / BGN 2.2881
  •  CHF / BGN 1.9984
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 17°C

Jeff – един от най-лесните за менажиране бизнес модели навлиза и на българския пазар

Jeff – един от най-лесните за менажиране бизнес модели навлиза и на българския пазар

Атрактивният франчайз предлага на клиентите услуги за домакинството, които улесняват ежедневието и се радват на голям брой потребители по цял свят, което гарантира много бързо възвръщане на инвестицията

/КРОСС/ Испанският стартъп Jeff обяви, че е готов да предостави на българския пазар успешен бизнес модел за удобно и висококачествено професионално пране и химическо чистене от и до дома. Революционната услуга дава възможност на българските предприемачи да стартират нов малък или среден бизнес с ниска първоначална инвестиция и бърза възвръщаемост.

Компанията стартира във Валенсия през 2015 г. и към момента, само за 4 години, вече оперира в повече от 32 страни в Азия, Африка, Латинска Америка и Европа, с над 1 780 франчайза и над 1 млн. потребители на приложението, чрез което функционира. България е най-новата точка на световната карта, в която предстои утвърждаването на франчайз модела на испанския стартъп.

Франчайзинг - успешният бизнес модел на модерния свят
„Услугата предлага уникална възможност за българските предприемачи, които търсят възможност за бизнес с бърза възвръщаемост на инвестицията (ROI)", коментира изпълнителният директор и съосновател на компанията Елой Гомез. „Нашите проучвания показват, че 78% от хората смятат, прането за най-досадната домакинска работа. Ние буквално преобразяваме лицето на домакинските задължения с иновативен подход и месечни абонаментни планове, които предлагаме на крайните клиенти и всичко това може да се случва от телефона или компютъра им!", допълни още той.
Размерът на първоначалната инвестиция е 50 хил. лева, като в повечето държави тенденцията е тя да се възстанови в рамките на 20 месеца, заради практичността и голямото потребление на услугата. Jeff изцяло подкрепя стартиращите български предприемачи за период от 1 година, като ги освобождава от месечна такса и маркетингови разходи. В допълнение, екип от професионалисти е на разположение да дава насоки и съвети преди, по време на и след отварянето на помещението за перални услуги, цялостно обучение на служителите, проектиране на дизайна на помещението според стандартите на компанията, както и осигуряване на компютърни програми за управление на бизнеса.
За предприемачи, които се интересуват от отварянето на перилно помещение на Jeff в България, компанията предоставя повече информация на своята начална страница (https://franchise.wearejeff.com/), както и по електронна поща (franchises@mrjeffapp.com).

Как работи услугата?
Услугата може да се използва като месечен абонамент или при единична поръчка и е специално разработена за активния градски потребител, който търси бързи решения, използва онлайн услуги с добро качество и търси здравословния баланс между кариерата, личния и социалния живот. 60% от клиентите на компанията никога досега не са използвали други услуги за пране, което е сред причините за разрастването на бизнес модела на Jeff в цял свят.
Чрез приложението (съвместимо с Android и iOS устройства) или чрез сайта потребителите могат да заявят директно взимане на пране от входната врата на дома им, по зададен ден, час и място. Мръсните дрехи трябва да бъдат сложени в специално предназначена за това торба, донесена от доставчика. Те се доставят обратно чисти и изгладени в рамките на 48 часа в удобен час, което предоставя на клиентите свободно време и спестява усилията от прането и гладенето вкъщи. Цените, които компанията ще предлага в България, са в зависимост от плана, който потребителят избере. На месечна база ще бъде възможно да се избере между XS и S торба, с включени 4 пранета, съответно за 56 и 72 лв.

История
Историята на Jeff започва преди четири години, когато трима млади предприемачи от Валенсия осъществяват идеята си за иновативна и технологична услуга за професионално пране и химическо чистене, с помощта на програмата Bbooster (първият акселератор в Испания, който стимулира бизнес проекти, базирани на онлайн приложения за смартфони и сайтове). През същата година е направена и първата поръчка за изпиране и доставка на дрехи, а година по-късно се обявяват официално и абонаментните планове, от които клиентите могат да се възползват и до днес. Своят пик компанията отчита през 2017 г., когато утвърждава франчайз модела си и бързо разраства присъствието си от Валенсия до над 20 държави.
В допълнение към бизнес модела за пране има и други, които се разработват, както и два вече утвърдени: „Beauty Jeff" - услуга, която е посветена на фризьорството и красотата и фитнес услугата „Fit Jeff". И двете работят по франчайз бизнес модела на Jeff.

През декември 2018 г. Jeff получи 10.4 млн. евро в кръг на финансиране от серия А, воден от инвестиционна компания All Iron Ventures. Тази инвестиция добави над 3 млн. евро към постигнатите резултати в предишни операции на утвърдени европейски предприемачи като Йероен Марчес, управляващ директор на Airbnb Европа, Близкия Изток и Африка, Алберт Арменгол, главен изпълнителен директор на Doctoralia, и Ким Юнг, изпълнителен директор на NX Corp.

Франчайзинг моделът на Jeff се доказва като успешен бизнес за професионално пране и химическо чистене, като към момента работната сила на компанията вече е нараснала до 500 директни служители и над 3500 косвени служители по целия свят. От основаването си до момента, Jeff отчита само прогресивни финансови резултати и се радва на голям интерес от страна както на клиентите, така и на предприемачите, избрали бизнес модела й. Сред някои от признанията, които компанията получава, са: Най-добър стартъп проект на Digital Tech&Trends Summit 2019 г., Най-добър предприемач на Valencia Startup Awards 2019 г., а също и подреждането й сред 20-те най-бързо развиващите се стартъп компании в света, според Google.

За Jeff
Испанската компания Jeff е стартираща фирма, която е основана през 2015 г. Бизнесът е създаден във Валенсия, Испания, от Елой Гомез, Адриан Лоренцо и Рубен Муньоз, трима млади испански предприемачи под 30 години. Компанията вече оперира в повече от 32 държави в Азия , Латинска Америка, Африка и Европа, предлагайки на своите потребители удобни решения чрез своето приложение, уебсайт и магазини. Тя започва като платформа за доставка на пране до дома и химическо чистене, наречена г-н Джеф, но в момента е в процес на разширяване, в който услугите за красота и фитнес, Beauty Jeff и Fit Jeff, вече са добавени към услугите за пране и предстоят още. Приложението е достъпно на устройства с Android и iOS и предлага мрежа от франчайзи, която напълно променя традиционните бизнес модели. Jeff предприема процес на международна експанзия с повече от 1780 магазина и над 1 млн. потребители по целия свят.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.