• 05 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 7°C

„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ - изводите от конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите

 „BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ - изводите от конкурса за наградите на  Българската асоциация на рекламодателите

/КРОСС/ Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса „BAAwards'2018-БАРкод на успеха". На база на отличените кампании бяха определени основните тенденции, белязани с „БАРкода на успеха" и синтезирани като „know-how" на BAAwards'2018. „Кnow-how" на BAAwards е ориентир за професионалната общност в посока на трендове, работещи подходи и практики, както и препоръки за успех.

Основните изводи от конкурса се базират на обобщените и обединени в know-how брошури от победителите в BAAwards'2018, с информация от кампании в секторите:
Банки и небанкови финансови услуги
Лекарства без рецепта
Телекомуникации
Нехранителни бързооборотни стоки
Храни, вода и безалкохолни напитки
Бира и сайдери
Търговски вериги
Всеки победител в конкурса посочва какви са били предизвикателствата, мисията, целите, идеите, тяхната реализация и постигнатите резултати в следните категории:
„Нов продукт": кампания „HEINEKEN 0.0 - Сега можеш"
Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
„Нов продукт": кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"
Компания: Актавис ЕАД
„Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край"
Пощенска банка
"Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif"
Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
Активиране на бранд": кампания „Decathlon - Пътят към Малта"
Компания: Декатлон България

"Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук"
Компания: TELUS International Europe
„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания „Фини кори, фини творби"
Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
„Корпоративен ребрандинг" : кампания „Мтел става А1"
Компания: А1 България ЕАД
„Продуктов ребрандинг": кампания „Загорка- Доброто Тук"
Компания: Загорка АД
Изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов, сподели: „Конкурсът BAAwards'2018 се налага като "генератор" на  професионално ноу-хау. Победителите във всяко издание на конкурса разработват ноу-хау брошури за кампаниите си. Нашата цел е отличените стратегии да станат пример и вдъхновение за развитие на цялата индустрия, за да бъдем максимално полезни за професионалната общност. Споделянето на добрите примери е начин да видим къде сме, да се движим напред в глобалната конкурентна среда и се превръща в стимул за привличане на младите да се развиват и реализират в България, да вярвят, че тук и сега могат да станат част от глобалния свят."

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.