- 05 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 7°C
„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ - изводите от конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите
20 Декември 2018 | 10:55
/КРОСС/ Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от петото издание на конкурса „BAAwards'2018-БАРкод на успеха". На база на отличените кампании бяха определени основните тенденции, белязани с „БАРкода на успеха" и синтезирани като „know-how" на BAAwards'2018. „Кnow-how" на BAAwards е ориентир за професионалната общност в посока на трендове, работещи подходи и практики, както и препоръки за успех.
Основните изводи от конкурса се базират на обобщените и обединени в know-how брошури от победителите в BAAwards'2018, с информация от кампании в секторите:
Банки и небанкови финансови услуги
Лекарства без рецепта
Телекомуникации
Нехранителни бързооборотни стоки
Храни, вода и безалкохолни напитки
Бира и сайдери
Търговски вериги
Всеки победител в конкурса посочва какви са били предизвикателствата, мисията, целите, идеите, тяхната реализация и постигнатите резултати в следните категории:
„Нов продукт": кампания „HEINEKEN 0.0 - Сега можеш"
Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
„Нов продукт": кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България"
Компания: Актавис ЕАД
„Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край"
Пощенска банка
"Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif"
Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
Активиране на бранд": кампания „Decathlon - Пътят към Малта"
Компания: Декатлон България
"Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук"
Компания: TELUS International Europe
„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания „Фини кори, фини творби"
Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
„Корпоративен ребрандинг" : кампания „Мтел става А1"
Компания: А1 България ЕАД
„Продуктов ребрандинг": кампания „Загорка- Доброто Тук"
Компания: Загорка АД
Изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов, сподели: „Конкурсът BAAwards'2018 се налага като "генератор" на професионално ноу-хау. Победителите във всяко издание на конкурса разработват ноу-хау брошури за кампаниите си. Нашата цел е отличените стратегии да станат пример и вдъхновение за развитие на цялата индустрия, за да бъдем максимално полезни за професионалната общност. Споделянето на добрите примери е начин да видим къде сме, да се движим напред в глобалната конкурентна среда и се превръща в стимул за привличане на младите да се развиват и реализират в България, да вярвят, че тук и сега могат да станат част от глобалния свят."