-
16 Юни 2024 |
USD / BGN 1.8303
GBP / BGN 2.3227
CHF / BGN 2.0514
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 16°C
Популярни българи застанаха зад каузата за повишаване на раждаемостта
![](https://www.cross.bg/contents/images/blank.gif)
05 Декември 2016 | 13:48
![Популярни българи застанаха зад каузата за повишаване на раждаемостта Популярни българи застанаха зад каузата за повишаване на раждаемостта](https://www.cross.bg/photo_new_gallery/2016/12/05/24faf9c665be57656d848f72b0fd5ccd.jpg)
/КРОСС/Движение за национална кауза даде официален старт на кампанията „Направи го за България" със специално събитие в Sofia Ring Mall. Освен лицата на ДНК Андрей Арнаудов, Хилда Казасян и Владо Николов, за да подкрепят инициативата дойдоха Мария Гроздева, Део, Поли Генова, Марияна Векилска, Миа Сантова, Теди Кацарова, Златка Димитрова и други.
Специалното събитие стартира с песни на „Бон-бон", а освен правилата на кампанията, Андрей Арнаудов представи и двата промо-клипа, които вече се въртят в ефира на bTV. Телевизията е медиен партньор на инициативата, заедно с „24 часа", списание „9 месеца" и BG-Mamma.
„Надявам се, че с кампанията „Направи го за България" ще променим много неща и ще направим това една традиция, която съществува в много държави и на запад, и на изток от нас.", сподели Арнаудов.
Отец Кирил Попов от църквата „Света Неделя" и отец Васил Танев от храм „Света София" благословиха събитието и прочетоха поздравителен адрес от Негово светейшество Патриарх Неофит. Българска православна църква става патрон на кампанията „Направи го за България".
Кампанията „Направи го за България" е отворена за двойките, заченали през 2016-а. Бъдещите родители трябва да качат на facebook.com/dnknpo с хаштаг #pravimgozabg селфи с положителен тест за бременност, снимка от видеозон или фотос на вече родено бебе. За всяка споделена бременност, ДНК ще осигури минимум 1 лев на фондация „Искам бебе" за подпомагане на двойките с репродуктивни проблеми.
През 2017-а ДНК ще организира и най-голямото кръщене в съвременната история на България. В рамките на кампанията ще бъдат реализирани още събития, насочени към настоящи и бъдещи родители. В сътрудничество с БАН и представители на гражданското общество ще бъдат подготвени позиции и законодателни инициативи, насочени към стимулиране на раждаемостта.