• 03 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Българите харесват кампанията против контрабандата

Българите харесват кампанията против контрабандата

София /КРОСС/ Кампанията "Не купувай контрабанда! Вредно е за всеки!" се харесва от българите. Значителна част от хората я смятат за интересна, представяща истина и лесна за разбиране, сочи национално представително проучване на IPSOS България. То е направено чрез 959 интервюта сред българи от 18 до 69 г. в девет региона. Хората не считат, че тя съдържа скандални изображения или че подтиква към тютюнопушене, показва изследването.
82% от всички анкетирани посочват, че са видели кампанията, като почти всички твърдят, че са я забелязали най-вече по телевизията /98%/. Другите медийни канали като радио, билборди и печат са допринесли в по-малка степен за нейната популярност. Посланието на кампанията се харесва от над две трети от запитаните българи. Кампанията е позната на 94% от жителите на Благоевград, в столицата я разпознават 85%.
87% са съгласни с твърдението "Кампанията ми харесва". Общо 59% са напълно или частично съгласни с твърдението, че тази кампания би ги подтикнала да спрат купуването на контрабандни цигари. 75% са се съгласили с това, че кампанията против контрабандата е убедителна. В същото време едва 13% са на мнение, че тя би подтикнала към тютюнопушене. 89% са категорично несъгласни с твърдението, че тази кампания съдържа скандални изображения. 87% смятат, че тя казва нещо ново, а за 88% тя твърди истината. 96% са на мнение, че кампанията е лесна за разбиране, а 82% я намират за интересна. Под твърдението "Посланието на кампанията много ми харесва" биха се подписали 73%, като задачата е била да дадат оценка на слогана по петобалната система. Едва 5% твърдят, че не харесват посланието и са го оценили с единица. Сред хората, забелязали кампанията по телевизията, най-много са анкетираните от 40 до 49 г. По радиото най-често са я чували хора от 50 до 59 г., а по билборди и улични плакати са я забелязали най-висок процент от младите. Разгледани по региони, най-много забелязали кампанията на тв екрана са жителите на Благоевград, Бургас и Пловдив - 99%. В сравнение със запитаните като цяло най-много харесват кампанията жителите на Бургас, съобщава "Стандарт".

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.