• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

M.cez.bg събра повече от 50 хиляди посещения за пет месеца

M.cez.bg събра повече от 50 хиляди посещения за пет месеца

/КРОСС/ Близо 51 хиляди посещения бяха регистрирани на мобилната версия на корпоративния уебсайт на ЧЕЗ - m.cez.bg, за периода от стартирането й на 1 януари тази година до 30 май 2014 г. Само за пет месеца приложението бе използвано от почти 30 хиляди души. Статистиката показва, че 80% от трафика е генериран през мобилни телефони, 17% - през таблети и 3% - през персонален компютър.

„Стремим се винаги да сме в крак с времето и новите технологии. Мобилната версия е още едно улеснение за нашите клиенти. Тя им осигурява по всяко време бърз достъп до интересуващата ги информация. Радваме се, че новата ни услуга провокира интереса на потребителите и все повече хора я използват. Това ни мотивира да разработваме и в бъдеще нови услуги в отговор на потребностите на клиентите", каза Петър Докладал - Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

M.cez.bg e най-бързият и удобен начин за клиентите да се свържат с ЧЕЗ. Страницата се зарежда средно за 5 секунди и дава достъп до основната информация, която клиентите търсят. Уникалното в мобилната версия всъщност е приложението за Планови ремонти и аварии. То дава информация в реално време за планираните и непланираните прекъсвания на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в Западна България и очакваното време за възстановяване на захранването. Друго важно предимство на m.cez.bg е бутонът за директна връзка с денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, благодарение на който само с едно кликване клиентът може да се свърже и да разговаря със служител на компанията. Мобилната версия предлага също така бърз достъп до информация за адресите на Центровете за клиенти и работното им време, новини за дейността на ЧЕЗ и актуалните клиентски кампании.

От стъпването си на българския пазар преди 9 години ЧЕЗ поставя подобряването на обслужването във фокуса на корпоративната си политика. За този период компанията инвестира 771 млн. лева в производство, поддържане и развитие на мрежите и подобряване на обслужването, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от
319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителския съвет, в който независими експерти и потребителски организации съвместно търсят възможности за подобряване на работата с клиенти.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.