- 20 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8036
- GBP / BGN 2.2826
- CHF / BGN 1.9846
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 18°C
Salesforce и Некст Консулт представят най-успешните практики за повишаване на продажбите и подобряване на обслужването
04 Март 2015 | 12:09
/КРОСС/ Salesforce, лидер на глобалния пазар за CRM системи, и Некст Консулт, риселър на американската компания за България, ще представят в София еволюцията на CRM системите в платформи за успех, прилагани от стотици хиляди клиенти по света. Срещата с медиите и бизнеса ще се проведе на 18 март (сряда) 2015 г. от 9 ч. в София Хотел Балкан, зала Средец.
Повече от 250 хиляди компании по целия свят ползват иновативното облачно CRM решение (софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти) на Salesforce.com. Множество български фирми вече са подобрили своите резултати, благодарение на платформата за успех, предлагана от Salesforce.com и Некст Консулт.
„Имаме потенциал да увеличим многократно стойността на всяка компания в България, независимо от размера й", каза Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт - водеща компания в сферите на стратегическото управление, оперативната ефективност, информационните технологии и човешките ресурси.
Платформата за успех включва продажби, обслужване, маркетинг, общности, анализи и приложения. С помощта на облачния CRM софтуер на Salseforce, доставян по модела SaaS (софтуер като услуга), компаниите могат да увеличат продажбитe, да обслужват клиентите бързо и умно, както и да получат повече възможности от всяко взаимодействие с тях.
Решенията на Salesforce позволяват също създаване на „живи" общества от клиенти с мощта на социалните и мобилни технологии. Благодарение на анализите, компаниите получават незабавни отговори, превръщайки данните в информация, а възможността за създаване на собствени приложения осигурява предимство спрямо конкурентите.
Специалисти от Salesforce и Некст Консулт ще разкрият пред участниците във форума последни бизнес практики и стратегии, разширяващи конвенционалните CRM системи, прилагани от стотици хиляди компании по света, вкл. и в България. Експертите ще представят също новости в обслужването и продажбите, както и успешно реализирани проекти в България. Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но се изисква регистрация.
За регистрация: http://event.next-consult.com
Некст Консулт ООД е водеща компания за бизнес оптимизация в сферите на управленското консултиране, информационните технологии и човешките ресурси. Чрез въвеждане на утвърдени практики в стратегическото и оперативното управление, Некст Консулт спомага за повишаване на добавената стойност на бизнеса на своите клиенти. За последните 5 години компанията е помогнала на повече от 60 клиента в България да са по-успешни. Некст Консулт е стратегически партньор и риселър на Salesforce и изключителен представител на японската Lean методология 20 Keys® за България.
Salesforce е глобален лидер сред доставчиците на CRM софтуер. Основана през 1999 г. в Сан Франциско, днес компанията има над 12 хиляди служители в световен мащаб. Salesforce.com разработва социални и мобилни облачни технологии, които позволяват на бизнеса да поддържа връзка със своите партньори, клиенти и служители по един изцяло нов начин. Според списание Форбс Salesforce.com е най-иновативанта компания в света за последните четири години.