• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Инж. Ламбрев: Влакът не е излязъл от релсите, вероятно нещо се е взривило в движение

Инж. Ламбрев: Влакът не е излязъл от релсите, вероятно нещо се е взривило в движение

/КРОСС/ Влакът с цистерни, които тази сутрин се взривиха в шуменското село Хитрино не е излязъл от релсите. Инцидентът с композицията е станал на самата жп гара, където е разместена една от стрелките. Това съобщи за Дарик изпълнителният директор на Национална компания железопътна инфраструктура инж. Милчо Ламбрев. Според него при влизането на влака в гарата се е образувала искра, която е разместила съединителна стрелка. Все още се установява с каква скорост се е движила машината.

"От това, което видях, мога да ви кажа, че по междугарието няма следи от паднал вагон. Цялата случка се е случила в самата гара. В момента оторизираните органи свалят данните от компютъра, за да видят каква е била скоростта на влака при влизането. След това ще разберем дали там е проблемът или има нещо друго, за да можем да се ориентираме накъде да тръгнем. Проблемът не е в релсите - там няма дерайлиране, няма нищо. Нещо, може би, се е взривило при самото движение и след това се вижда как втората стрелка е изместена с около 1 метър със сила - просто е натиснато много здраво от удар. Но какво е точно за сега не можем да кажем, защото всичко отгоре е пълно с вагони, които са пълни с полипропилен. Обявена е пълна евакуация и не ни допускат до самото място", инж. обясни Ламбрев.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Който каквото иска да си говори и пише, но отговорността за трагедията пада изключително върху превозвача, защото случилото се не е земетресение, цунами, ураган и пр., т.е., това не е природно бедствие и няма случаен характер. Превозвачът е длъжен да достави по най-безопасен начин товара от т.А до т.Б, отчитайки, : 1/ Че, това е изключително опасен товар 2/ Техническото състояние на цистерните, превозващи опасния товар 3/ Техническото състояние на ж.п. състава, с който се извършва транспортирането 4/ Състоянието на ж.п. инфраструктурата по маршрута на транспортирането на опасния товар 5/ Квалификацията и отговорността на обслужващия композицията персонал 6/ Други фактори, имащи отношение към безопасността на транспортирането на товара Безспорно за трагедията има виновници. Остава компетентните органи да си свършат работата и да ги предадат на съда. Но въобще не съм сигурен, че дори да осъдят някой, той ще бъде истинския виновник за случилото се …

10.12.2016 16:57:46

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.