-
15 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6672
GBP / BGN 2.2309
CHF / BGN 2.0956- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Любо Киров започва дискусия за дрес кода
07 Април 2011 | 08:36
София /КРОСС/ Дрес кодът и неговите послания ще бъдат център на широка обществена дискусия, инициирана от чешкия моден бранд Pietro Filipi у нас. За посланик на мъжката линия на марката в България и модератор на обществената дискусия, Pietro Filipi избра един от най-елегантните и обичани български музиканти Любо Киров. Новината беше съобщена на специално събитие в Spaghetti Kitchen.
„Аз смятам, че дрес кодът отговаря на естетическите изисквания, на пулса на сърцето и цялостното излъчване на хората, които е добре да носят това, което им помага да надграждат вътрешното с външното. За тези неща аз мога да говоря чисто емоционално. Аз не съм професионалист в тази област и няма и да стана. Почти винаги когато става дума за артист, там се съчетават рисуване и пеене, усет за цвят, за мода, и за композиция. Така че ще е интересно от моя страна да проследим какво се случва в сферата на дрес кода в нашата страна.", сподели Любо Киров.
В търсене на истината за кодовете на общуване, инициативата на Prietro Filipi ще сблъска артистичната свобода със строгите бизнес изисквания. Любо ще влезе в ролята на репортер и ще направи серия от интервюта за бизнес дрес кода и неговите правила. Наблюденията и опита си по темата ще споделят представители на бизнеса, които в работното си ежедневие спазват дрес код и са наясно с посланията, които изпраща подобен тип обличане - авторитет, компетентност, респект.
„Посланик на Pietro Filipi звучи сериозно и безкомпромисно!", заяви Любо Киров. „С голям усет за марката облякох дрехите на Pietro Filipi Това наистина са дрехи, с които можете да отидете на много сериозна делова среща за минимум милион и половина сделка, но с тях можете да завършите и в нощен клуб, което аз ще направя по-късно днес. Аз се чувствам много комфортно и това е най-важното. Това е Pietro Filipi в мое лице".
„Преди пет години ние успешно стъпихме на българския пазар и вече се гордеем с наши лоялни клиенти", заяви Ралица Янева - представител на Pietro Filipi за България. „И преценихме, че вече е дошло време повече хора да научат за нас и за безкомпромисното качество и стил на марката Pietro Filipi."
Символ на безкомпромисно качество и стил, Pietro Filipi е от 18 години на европейския пазар. Облеклата на марката могат да бъдат закупени в 70 магазина в 8 европейски страни. В България Pietro Filipi е от 5 години.
Чешкият моден бранд Pitero Filipi е синоним на дизайнерски облекла за елегантни и взискателни хора, за които безупречният външен вид не е самоцел. Внимателно обмислени детайли са основните характеристики на облеклата pietro filipi.
Марката държи изключително много на индивидуалността. Затова колекциите се състоят от малки серии, които се пускат по етапно. Зареждането на колекция пролет/лято 2011 е от януари до май, на всеки две седмици.
Колекция пролет/лято на Pietro Filipi е представена от супер атрактивна фотосесия на тема бокс. В тази връзка кампанията на марката в България има слогана „БЕЗКОМПРОМИСНО".
Дамската колекция пролет/лято 2011 е вдъхновена от класическите линии, с акцент върху обема, набора и животински принтове. Мъжката колекция залага на винаги актуалния "london look" - тесни вратовръзки, шлифери, ризи с вдигнати яки и запомнящ се дизайн - всички в ултра слим линия. Неизменна част от мъжката колекция Pietro Filipi е и линията never out of stock - класическите костюми и ризи, в базовата цветова гама, изработени от първокласни материи.