• 16 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.3227
  •  CHF / BGN 2.0514
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 28°C

Над 3000 потребители номинираха своите любими марки в първия етап на осмото издание на класацията

Над 3000 потребители номинираха своите любими марки в първия етап на осмото издание на класацията

/КРОСС/ Над 3000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". Стартът на първия етап на инициативата беше на 30 май и продължи до 5 юни. В този етап от инициативата потребителите дадоха своя вот за предпочитаната от тях марка в падащото меню на предварително селектираните 26 категории. Този етап ще отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, които марки ще станат ясни съвсем скоро.

Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 26 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. В следващия кръг, който ще стартира на 13 юни, ще продължат онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Подбраните категории са: високоалкохолни напитки, вино и винарски изби, безалкохолни напитки, минерални води, кафе, захарни изделия (с две категории - бонбони и бисквити и вафли), месни продукти, млечни продукти, козметика, дермо и медицинска козметика, автомобили, заведения за обществено хранене, радио, телевизия, интериор и обзавеждане, застрахователни компании и брокери, българска марка, фармацевтични продукти, търговски центрове, търговски вериги, it и софтуерни продукти, мобилни телефони и устройства, електронна търговия, майонези и сосове и иновативни марки.

Все повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи ние го получаваме - картофките са винаги свежи, чиниите блестят. Любимите марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която просто не можем да живеем. Любимите ни марки са приятели, не само сделки. Вие не си купувате просто любима марка, а я прегръщате страстно. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде. Казано просто, любимите ни марки ни вдъхновяват.

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.