-
09 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6781
GBP / BGN 2.2363
CHF / BGN 2.0833- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Два дни до края на гласуването във втория кръг от „Любимите марки”
13 Юни 2014 | 10:56
/КРОСС/ Близо 12 хиляди потребители до момента подкрепиха своите любими марки във втори кръг от единствената потребителска класация у нас „Любимите марки". До края на гласуването във втория етап остават само два дни. Номинациите ще продължат до събота, 14 юни, когато във всяка категория ще останат по три марки, събрали най-много гласове. Топ 3 брандовете продължават и в трети, последен кръг от класацията, след който ще станат ясни любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и Любимите марка за 2014 година.
Надпреварата за любима марка на 2014 г. продължават 204 бранда от 34 отрасъла. През изминалата седмица станаха ясни марките, които продължават своето участие в инициативата в различните браншови категории. Тях можете да проследите на интернет адрес www.mylovemarks.eu, където и потребителите номинират предпочитаните от тях брандове след предварителна регистрация, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт.
Третият етап ще стартира на 23 юни и ще приключи на 3 юли, когато ще станат ясни марките - победители във всяка категория, както и марка №1 за 2014 година.
Партньори на инициативата тази година отново са сп. Business Lady, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, информационна агенция Cross.bg, b2b Magazine, Bulevard.bg.
Всяка година в класацията „Любимите марки" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.
За разлика от други класации, „Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.