• 09 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Два дни до края на гласуването във втория кръг от „Любимите марки”

Два дни до края на гласуването във втория кръг от „Любимите марки”

/КРОСС/ Близо 12 хиляди потребители до момента подкрепиха своите любими марки във втори кръг от единствената потребителска класация у нас „Любимите марки". До края на гласуването във втория етап остават само два дни. Номинациите ще продължат до събота, 14 юни, когато във всяка категория ще останат по три марки, събрали най-много гласове. Топ 3 брандовете продължават и в трети, последен кръг от класацията, след който ще станат ясни любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и Любимите марка за 2014 година.

Надпреварата за любима марка на 2014 г. продължават 204 бранда от 34 отрасъла. През изминалата седмица станаха ясни марките, които продължават своето участие в инициативата в различните браншови категории. Тях можете да проследите на интернет адрес www.mylovemarks.eu, където и потребителите номинират предпочитаните от тях брандове след предварителна регистрация, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт.

Третият етап ще стартира на 23 юни и ще приключи на 3 юли, когато ще станат ясни марките - победители във всяка категория, както и марка №1 за 2014 година.

Партньори на инициативата тази година отново са сп. Business Lady, Mail.BG, Radar.BG, BLife.BG, BNews.BG, Хайлайф, информационна агенция Cross.bg, b2b Magazine, Bulevard.bg.

Всяка година в класацията „Любимите марки" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

За разлика от други класации, „Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.