- 03 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 12°C
Стартира осмото издание на потребителската класация „Любимите марки”
30 Май 2016 | 15:22
/КРОСС/Днес 30 май 2016 г., стартира първият етап на потребителската класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". От днес до 5 юни (включително) всеки потребител може да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 26 категории, като гласува за нея на он-лайн адрес www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация. По време на този първи кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.
Подбрани са 26 категории, а именно: ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ, БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, МИНЕРАЛНИ ВОДИ, КАФЕ, ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ (с две категории - БОНБОНИ и БИСКВИТИ И ВАФЛИ), МЕСНИ ПРОДУКТИ, МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, КОЗМЕТИКА, ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА, АВТОМОБИЛИ, ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, РАДИО, ТЕЛЕВИЗИЯ, ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ, ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ, БЪЛГАРСКА МАРКА, ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ, ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ, ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ, IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ, МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА, ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ, МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ И ИНОВАТИВНИ МАРКИ. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.
Класацията се провежда в три етапа. Втори етап ще се стартира на 13 юни и ще продържи до 20 юни, като в този период потребителите гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията. Трети етап стартира на 4 юли и ще продължи до 10 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.
Инициативата се реализира за осма поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.