• 05 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

МЕТРО България даде старт на обновените си отдели за млечни продукти с разнообразие от автентични български сирена

МЕТРО България даде старт на обновените си отдели за млечни продукти с разнообразие от автентични български сирена

/КРОСС/ 20 вида сирене, кашкавал и мляко по програмата „Отгледано с грижа в България“, селектирани от Млечния борд на МЕТРО, връщат автентичния вкус на българските млечни продукти на трапезата

Над 200 нови предложения от България, Балканите и Европа и общо 3000 артикула ще могат да бъдат намерени в магазините на МЕТРО

МЕТРО ще предлага 20 уникални български млечни продукти – кашкавал, сирене и мляко по програмата „Отгледано с грижа в България“ в обновените млечни отдели на своите магазини. Министърът на земеделието, храните и горите Румен Порожанов и Атила Йенисен, главен изпълнителен директор МЕТРО България откриха официално обновения млечен отдел на компанията в София.

                       

Мандрите „Пастир“ и „Лесидрен“, селектирани от компанията в проекта „Бъдеще за автентичните млечни продукти“, ще бъдат национален доставчик на МЕТРО. Техни продукти като овче, козе, биволско, краве сирене, кашкавал, кисело мляко и сметана ще носят знака „Отгледано с грижа в България“ и ще може да бъдат намерени във всички магазини на МЕТРО. Освен национални партньори, МЕТРО България селектира и мандри, които ще осигуряват автентични млечни продукти на локално ниво. Такива партньори за Пловдив са мандра „Строево“, а за София – „Булгара“ Благоевград и други.

Новостите в млечните отдели на всички МЕТРО магазини в България включват и широк асортимент от италиански, френски, балкански и други европейски сирена. Те ще бъдат представени и разделени по произход, за да улеснят максимално клиентите при търсенето и избора на продукти. Асортиментът на МЕТРО България вече предлага близо 3000 млечни продукта, като над 200 от тях ще бъдат нови предложения. Чрез тази селекция, МЕТРО България гарантира широк асортимент, автентичен български вкус и постоянно високо качество на най-добри цени.

                       

„Млечните продукти са много важни за България и тяхната консумация е традиция за българите.“, каза Атила Йенисен. „Сиренето и киселото мляко са в основата на тази традиция, а България пази много други такива съкровища, произвеждани от малките мандри в цялата страна. МЕТРО си поставя за цел да въведе тези продукти в своята асортимент по програмата „Отгледано с грижа в България“.

Атила Йенисен допълни, че МЕТРО изгражда програмата си „Отгледано с грижа в България“, като си поставя три основни цели – да подпомогне навлизането на автентични български продукти на пазара, да предложи широк асортимент на професионалните си клиенти, както и да им осигури много добро съотношение между цена и качество, за да ги подкрепи в успеха на техния бизнес. Атила Йенисен благодари на министерството на земеделието за отличното партньорство и подкрепа в реализацията на програмата.

Министър Порожанов определи като изключителна възможността продукция с автентичен и традиционен вкус да достига до българските потребители през магазините на МЕТРО.

„В България е много трудно да си пионер на нещо. Благодаря на МЕТРО, че са пионери в работата на големи вериги с малки и средни производители и фермери.“, каза най-популярният български професионален готвач Андре Токев. „Селекцията от локални фермерски продукти, която МЕТРО предлага, дава възможност на нашите ресторанти да поддържат високо ниво. Именно локалните продукти са това което превръща един ресторант в гурме ресторант.“

Специален Млечен борд, воден от шеф Андре Токев селектира новият асортимент на МЕТРО

                   

Продуктите и производителите от новия български асортимент бяха селектирани от Млечен борд, състоящ се от известни професионални готвачи, университетски преподаватели, представители на отдел „Качество“ и отдел „Млечни“ на МЕТРО България. Те избраха продуктите, които са вече част от новия млечен асортимент на "Отгледано с грижа в България". Шеф Андре Токев, президент на „Bocuse dOr“ България, доц. д-р. Галин Иванов, преподавател в Университета по хранителни технологии, председателят на Българска асоциация на професионалните готвачи Андрей Стоилов участваха при избора на асортимента, който да отговоря на нуждите на клиентите за качество, автентичност и вкус на българските продукти. 

През пролетта на 2018, МЕТРО България стартира набирането на български млекопроизводители и мандри по програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“. Програмата цели да популяризира българските млечни храни, произведени по традиционен начин. МЕТРО предлага реализация на избраните уникални млечни продукти, тяхната популяризация, както и бъдещо сътрудничество за износ в Европейския съюз. „Българските млечни продукти са кулинарната емблема на България. МЕТРО си поставя за цел да ги върне на трапезата във всеки български дом, както и да ги предложи, чрез професионалните си клиенти от туристическия бранш, на чужедстранните гости в зимните и летни курорти на страната.“, е позицията на компанията.

За програмата „Отгледано с грижа в България“

През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, и месо, разчитащ на директно партньорство с над 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. В момента най-големият български търговец на едро снабдява своите професионални клиенти с над 400 артикула български плодове и зеленчуци. За 2018 година продажбите на българска земеделска продукция от малки фермери достига 4 300 тона. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Сега „Отгледано с грижа в България“ насочва усилията си и към млечните храни и продукти.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.