-
11 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6697
GBP / BGN 2.2350
CHF / BGN 2.0956- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Кой се ползва от медиен комфорт?
14 Май 2014 | 13:41
/КРОСС/ Най-често попадащата в медиите партия е ГЕРБ (5218), следвана от БСП (4371), ДПС (2882), "България без цензура" (1792), „Атака" (1553) и АБВ (1131). Най-рядко отразявани пък са НФСБ (408) и ПП „Зелените" (94).
Това показват резултатите от изследването на Института за социална интеграция (ИСИ), обявени на пресконференция по повод междинните резултати от Дейност 2 „Медиен мониторинг и мониторинг на предизборната кампания", част от дейността на „Мониторинг на Евроизбори 2014".
Мониторингът се осъществява от екипа на Института за социална интеграция в партньорство с Фондация за европейски прогресивни изследвания и следва три етапа на наблюдение: изборно законодателство, медиен мониторинг и наблюдение на изборния ден. Дейността на „Медиен мониторинг и мониторинг на изборния резултат" се състои от 3 основни компонента - количествен мониторинг на медиите; мониторинг на местните медии и сравнителен анализ на посланията. По компонент 1 - количествен мониторинг са били наблюдавани общо 20 медии.