• 08 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Попович: Мнението на клиента трябва да ни интересува

Попович: Мнението на клиента трябва да ни интересува

София /КРОСС/ Много важно е един startup да има разписан бизнес план и да знаем към коя група сме го насочили. Това каза пред Bulgaria On Air съсобственикът на Social Me Ален Попович, коментирайки маркетинговата политика на компаниите.
По думите му по-голямата част от startup-ите, 80%, са онлайн позиционирани и 80% от продажбите им идват онлайн.
„Дори продажбите им да са офлайн, комуникацията с продукта се случва онлайн. С доста по-малка част от средствата можеш да достигнеш до по-голяма група потенциални клиенти и да създадеш доверие към своя продукт", уточни той.
Попович посочи, че всяка компания предлага уникален продукт. От особена важност обаче било потребителят да не бъде лъган.
„Много компании се опитват да създават продукт, който продават като илюзия, но когато тя достигне до клиента, той усеща, че е излъган или неудовлетворен от това, което получава. Трябва да сме честни и да не обещаваме илюзията в един продукт, а нещата, за които той е наистина предназначен и които може да свърши. Нещата към клиента трябва да са честни, защото той може да бъде потенциален клиент много години", допълни той.
Съсобственикът на Social Me каза, че всеки бизнес има свой уникален начин да говори с клиентите си.
"Големи компании като Apple създават култ към собствения си бранд. Samsung имат друг подход. App Store има официална страница във Фейсбук, но Apple няма. И те нямат нужда от това, защото техните потребители са създали толкова много community мрежи, през които се рекламира продуктът, че компанията няма нужда от това. С течение на времето те са създали т. нар. войници на бранда, които съвсем безплатно и вярвайки в култа към марката правят реклама", отбеляза Попович.
Той добави, че Apple винаги са правили тестови групи и винаги са проверявали дали на потребителя ще му хареса даденият продукт.
"Никога не са изхождали от по-ниската цена, по-евтината изработка в името на по-голямата печалба. Именно, проверявайки взаимодействието на потребителите с продуктите, те създават този култ към бранда".
Попович бе категоричен, че мнението на клиента е най-великият измерител.
„Всяка компания има различни измерители. Познавам компании, които не искат да използват социалните мрежи, защото там за тях щели да пишат само лошо.
Мнението на клиента трябва да ни интересува. И ако не искаме да влезем в социалните мрежи, просто се заблуждаваме. Защото ние сме в социалните мрежи, дори и неофициално. Защото разочарованият потребител коментира в социалните мрежи. Отсъствието ни от социалните мрежи не означава, че сме избягали от проблема. Напротив - там можем да се защитим. Можем да влезем в диалог и да разрешим проблема", подчерта той.
И добави, че ако една компания не уважава консуматорите си, няма как да оцелее.

Повече за маркетинговата политика на компаниите и социалните мрежи може разберете във видеото.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.