• 09 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

DRAFTFCB променя името си на FCB

DRAFTFCB променя името си на FCB

/КРОСС/ Шест месеца след като пое поста главен изпълнителен директор на Draftfcb, Картър Мъри променя името на агенцията на FCB (Foote, Cone & Belding).
„Два различни бранда, Draftfcb и FCB се сляха в един преди седем години", каза Мъри. „Компаниите се обединиха и предлагат услугите си под един покрив. Дошло е време да опростим нашия бранд и това да отразява целеустремеността и фокуса на нашата идентичност."
Глобалната мрежа вече ще се казва FCB (Foote, Cone & Belding) и ще отдава нужното на местния елемент на всеки пазар по света. В общия случай всеки пазар ще прибави към основното име града, в който оперира, например FCB Shanghai, FCB Paris или FCB Chicago, посредством диагонална линия, която пресича "B" и първата буква от името на града на локалната агенция. На някои пазари ще се прибави името на придобитата компания, като например в Лондон, където офисът ще се казва FCB Inferno, поради значението на бранда, с който е станало сливането. В случаите, когато някоя агенция е специализирана в дадена област, то тя ще се казва така, например FCB Health. В по-редки случаи ще се използва името на доказан и високо ценен криейтив лидер за подсилване на репутацията и перспективите на въпросната агенция. Такъв е случаят в Ню Йорк, където агенцията ще се казва FCB Garfinkel.

От днес всички офиси по света въвеждат новия бранд с ярко цветно лого. То символизира цветовете на флаговете по света, като съдържа местни характеристики, съчетани със силата на глобалната мрежа.
Важно е да се отбележи, че Хауард Драфт остава в Борда на директорите и е ключов съветник на Мъри. „Хауард ми оказа изключителна подкрепа и застава зад посоката, в която искаме да развиваме компанията", каза Мъри. „Пълният капацитет, който превърна Draft в лидер в индустрията, ще продължи да е от съществено значение за бъдещето на FCB - области като CRM, маркетинг анализ, ритейл маркетинг и активация. Ще продължим да инвестираме и да се развиваме във всички тези области, като същевременно гарантираме силен творчески продукт", добави Мъри.
„Считам, че за FCB настъпват невероятни времена. Ние разполагаме с изключителен талант и първоначален тласък и импулс. Потенциалът е голям и аз гледам оптимистично на бъдещето ни."
FCB Sofia - e новото име на българския клон на агенцията, което ще замени досегашното DRAFTFCB Business Data.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.