• 09 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Българско и позитивно??!?!

Българско и позитивно??!?!

Хубаво е. И те зарежда позитивно, когато попаднеш на нещо различно и свежо... и, което си струва, разбира се.
Рядко пиша статии, още по-рядко, за да похваля нещо в мрежата. Особено, когато става въпрос за игри. Не че не обичам игрите, напротив. Но не обичам тези игри, които завладяха интернет в последно време - от които затъпяваш, които те карат да "наспамиш" приятелите си или да си даваш личните данни и особено тези, които раздават велики награди на поставени лица, докато трупат трафик от надеждите на хората.
Защо просто не стоя настрана от тях ли? Защото естеството на работата ми изисква да съм в час с последните рекламни стратегии, а игрите са много популярен способ, напоследък.
И така, след като попаднах на играта в сайта Spechelime.com /заради линк, изпратен от приятел-спамър :) /, влязох с намерението да подкрепя приятел в поредната игра-простотия.
Първо ми направи впечатление визията - всичко бе пипнато доста професионално, с изчистени форми, ненатрапващо и някак си минималистично. След като се регистрирах и попрегледах общите условия, забелязах и друго - организаторите явно са обмислили проекта от всички страни. Явно е, че целта е била създаването на нещо повече от игра - това е като онлайн платформа, в рамките на която, по забавен начин, опознаваш различни фирми, без да ти се налага да даваш лични данни, без да те принуждават да лайкваш, споделяш или да позволяваш на приложението да публикува и действа спрямо приятелите ти от твое име (в случай, че се логнеш с фейсбук профила си).
Играеш за различни награди, имаш шанс да увеличиш броя гласове, с които участваш за една награда. Самата игра се играе с лекота. Въросите са смислени и информативни, жокерите са много хитро измислени - потребителят не се натоварва излишно, а просто напредва към последната стъпка по увлекателен начин.
ареса ми и друго и то съвсем не е маловажно - начинът, по който се използват жокерите, показва истинското лице на фирмата, за чийто продукт или услуга играеш - личи си, че нищо не е фиктивно и всеки стои тук с реномето си.
Има и нещо, което не бях виждала досега - български фирми могат да се включат и то - от двете страни. Не само имат възможността да дадат своята награда, търсейки нови потенциални клиенти и партньори, но могат и да спечелят някоя от наградите, предназначени за юридически лица. Част от тези награди съвсем не са евтини, а са услуги, които спомагат за разрастването на една компания, независимо от размера й.
Това ме накара да поразгледам сайта на организаторите - рекламна агенция, която работи в посока подпомагането на малкия и средния бизнес в България, а и в Европа, създавайки онлайн платформи и рекламни кампании от типа B2B и B2C.
Е, явно е на прав път с тази игра - определено съчетава двете маркетингови стратегии и то доста успешно.
През годините се научих да отделям професионалното си мнение от личното, когато става въпрос за реклама. И съм приятно учудена, че този път двете съвпадат по доста точки - и то в положителна насока.
С радост ще следя развитието на нещата - все пак ще има и награждаване, което ще трябва с колегите да следим под лупа! ;)

Петя Манева, Фрийлансър, glasove.bg

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.