• 19 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8315
  •  GBP / BGN 2.2841
  •  CHF / BGN 2.0155
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Защо Нидерландия вече не иска да е Холандия?

Защо Нидерландия вече не иска да е Холандия?

/КРОСС/ Холандското правителство реши да премахне термина „Холандия", така че всички асоциации със страната да бъдат само и единствено свързвани с официалното й име - Нидерландия. В резултат на решението, Нидерландия ще използва в промоционалните си материали само и единствено официалното си наименование. Новината поставя точка на десетилетия на раздвоение между двете имена на европейската държава, като решението беше подкрепено от правителството, туристическия борд и бизнес лидерите на страната, предава Forbes. Унифициран бранд за световната сцена Хората, стоящи зад промяната, искат да ребрандират страната пред международната аудитория, където името Холандия доминира възприятията и определено е по-популярното название. Конкретната цел на управляващите е да променят образа на страната, който често се свързва с квартала на червените фенери в Амстердам и местата за свободна употреба на марихуана за развлекателни цели. Говорител на външното министерство коментира, че Нидерландия се нуждае от по-координирана и унифицирана национална марка. „Искаме да презентираме Нидерландия, като отворена, изобретателна и приобщаваща страна. Модернизирахме подхода си", посочват от външното ведомство. Въпреки че знамето на Нидерландия е в червен, бял и син цвят, оранжевият се използва масовото в брандирането на нацията. Изданието Dutch News предава, че оранжевото ще се превърне в официалния цвят на страната, като засега не се знае дали изображението на лале ще остане част от марката. Първото събитие, на което страната ще приложи новия си бранд, ще бъде Евровизия 2020, което ще бъде домакинствано от холандския град Ротердам. Нидерландия ще бъде използвана и във всички материали, свързани с Олимпийските игри в Токио през 2020 г. Скъпият процес по ребрандиране Най-трудните моменти от новата стратегия са туристическият бранд и националният футболен отбор на страната. За много фенове на спорта по света името Холандия е мощна марка. Оранжевият екип на отбора, използван през последните няколко десетилетия, създаде сериозно наследство на международната сцена, въпреки че през последните години отборът няма кой знае какви успехи. Туристическият борд на страната е изправен пред дълъг и скъп процес по ребрандиране, не само защото официалният сайт на държавата използва домейна Holland.com. Властите имат и специален наръчник за туристи, носещ името Holland Toolkit. Най-добрите за живот градове в света през 2019 г.Известен с грандиозната си архитектура, красиви зелени площи и традиционни кафенета, днес Виена има репутацията на много приветлив гра Промяната обаче отваря поле за действие за преместване на фокуса, когато говорим за туризъм. Броят на туристите, посещаващи Амстердам, достигна нива, които според мнозина са нестабилни. От къде идва името Холандия? Намиращи се на западното крайбрежие, Северна Холандия и Южна Холандия са две от 12-те провинции на Нидерландия. През голяма част от Средновековието Холандия е обединено формирование. Регионът продължава да е доминантен в състава на Холандската република, преди да се появи терминът Нидерландия, който означава "ниски земи", след загубата на Наполеон в битката при Ватерло през 1815 г.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.