-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6781
GBP / BGN 2.2363
CHF / BGN 2.0833- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
LUMIX DMC-GH4 и DMC-TZ60 на Panasonic - отличени с престижните награди за глобална индустрия
29 Април 2014 | 11:18
/КРОСС/ Panasonic обяви днес, че е отличен с наградите TIPA 2014, широко признати като едни от най-престижните в областта на фотографията и изображението в световен мащаб. Panasonic LUMIX DMC-GH4 получи наградата за най-добър хибриден фото/видео фотоапарат (‘Best Hybrid Photo/Video Camera'), а LUMIX DMC-TZ60 на Panasonic се класира първи, като най-добър фотоапарат със супер зуум (‘Best Superzoom Camera').
Мишиказу Митсушита, управляващ директор на Panasonic Consumer Marketing Europe, каза, "Ние стигаме изключително далече, за да гарантираме, че нашите фотоапарати доставят възможно най-добрия фотографски опит. От 2008, когато представихме първия в света безогледален фотоапарат, ние разширяваме границите на фотографията с взаимозаменяеми обективи с нашата екосистема LUMIX G, произвеждайки широк спектър DSLM обективи, които да се използват с леки и компактни корпуси, в сравнение с DSLR системата. Чудесно е да виждаме, че нашите усилия за премахване на разликата между потребителското и професионално видео, чрез предоставяне на достъпен фотоапарат с възможности за 4K видео запис и зашеметяващо качество на изображението, са наградени от такава реномирана асоциация."
"Също така е истинска привилегия за един от нашите компактни фотоапарати TZ60, да бъде представен като най-добър фотоапарат със супер зуум. Титла, която доказва нашата ангажираност да разработваме фотоапарати, които печелят награди, които отговарят на потребителското търсене в най-високия сегмент. За нас е чест отново да бъдем отличени от уважаваното международно жури, което присисъжда наградите TIPA."
LUMIX DMC-GH4 на Panasonic баше наречен ‘Best Hybrid Photo/Video Camera' и идеалния фотоапарат със сменяеми обективи, както за аматьори, така и за професионални фотографи и видео оператори, които искат да се възползват от предимствата на 4K технологията за да предоставят на специалистите, качеството, което те очакват. Tова е продължение на спечелената награда от Panasonic за LUMIX DMC-GH3 през миналата година в категорията ‘Best CSC Professional .
Говорителят на журито на TIPA коментира : "GH4 на Panasonic е безогледален фотоапрат с 16 MP Live MOS сензор, събран в тяло от магнезиева сплав, който може да записва 4K видео. Разполага с новоразработен процесор Venus Engine, който е подобрен с quadcore CPU, за да обработва данните с висока скорост.
Докато GH4, замислен като професионална видео камера, особено в комбинация със специалния LUMIX DMW-YAGH модул, може да предостави до 12 кадъра в секунда запис на неподвижни изображения до 40, когато се снима RAW и 100 в JPEG. Live-View OLED визьор (LVF) има забележителни 2359000 RGB точки, докато на монитора има 1,036 RGB точки, и двете правят гледането ясно и живо."
LUMIX DMC-TZ60 на Panasonic, идеалната компания за пътуване, която улавя спиращи дъха моменти с абсолютна яснота и 30x оптичен зуум, беше наречен най-добър фотоапарат със супер зуум.''
Говорителят на журито TIPA коментира: "TZ-60 на Panasonic е лек, около половин килограм и пристига в много компактна форма (4.3 x 2.5 x 1.35 инча) за фотоапарат 30X (35mm еквивалент: 24-720mm) Leica integral обектив. Фотоапаратът има 18 MP MOS сензор с 3 инча Live View LCD плюс електронен визьор със 100% зрително поле. Предлага RAW формат плюс видео запис, фокусиране и напреднал HYBRID O.I.S.+ (Hybrid Optical Image Stabilizer Plus, хибриден стабилизатор на изображението), за да подтиска ефективно движението на ръката, както при фото, така и при видео запис, което е от съществено значение при малък фотоапарат с този тип зуум диапазон. TZ60 съща така има вгръдена светкавица, плюс WiFi, GPS и NFC възможности."
Panasonic Corporation е световен лидер в разработката и производството на електронни технологии и решения за клиенти в жилищната, нежилищната, мобилната и за персонално приложения индустрия. От основаването си през 1918, компанията се разраства в глобален мащаб и сега има над 500 консолидирани компании по цял свят, регистрирайки общи нетни продажби от 68 милиарда Евро за годината, завършила на 31 март 2013 г. Решена да търси нови стойности чрез иновации в отделните обособени линии, компанията се стреми да създава по-добър живот и по-добър свят за своите клиенти.