• 24 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8323
  •  GBP / BGN 2.2729
  •  CHF / BGN 2.0113
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

Обявиха най-безопасните автомобили за 2017-а

Обявиха най-безопасните автомобили за 2017-а

/КРВОСС/ Европейската организация Euro NCAP състави списък на най-безопасните автомобили на 2017 г. Проведени са общо 70 краш-теста, от които експертите са избрали моделите с най-добри резултати и са ги разделили в 6 различни категории, предава Automedia.

От организацията уточняват, че не са успели да проверят безопасността на коли от всички сегменти, тъй като броят на краштестовете е значително по-малък в сравнение с 2016 г.

Представителен автомобил - Volkswagen Arteon

В бизнес-класа най-добре се представя фастбекът Arteon. Както и останалите коли в този списък, той получава 5 звезди и обща оценка от 36,8 т. Безопасността на водача и пътниците е оценена на 96%, на пешеходците - 85%, а ефективността на електронните системи - 82%.

Голям всъдеход - Volvo XC60

Кросоувърът XC60 е най-безопасният автомобил на 2017 г. с почти рекордна оценка от 37,2 т. Това е само с 0,2 по-слабо от най-доброто постижение в историята, което принадлежи на Alfa Romeo Giulia - 37,4 т (98%). При модела на Volvo пътниците и шофьора са защитени на 98%, децата - на 87%, пешеходците - 76%, а работата на електронните системи получава 95%.

Компактен всъдеход - Volkswagen T-Roc

Оценката на T-Roc e 36,6 (96%), като автомобилът се представя отлично във всички изпитания. Единствено по-слаба е защитата в областта на гърдите на шофьора и пасажерите, за които моделът получава оценка 4. Като цяло обаче безопасността на водача и пътниците е оценена с 96, на децата - с 87%, на пешеходците - 79% и на електронните системи - 71%.

Компактен автомобил - Volkswagen Polo

Хечбекът получава резултат от 36,7 точки (96%), като малко не му достига за максимална оценка. Това се дължи на по-слабата защита на коленете и гърдите на шофьора при удар с частично покритие, както и при гърдите на задния пътник при челен сблъсък. Безопасността на възрастните в колата получава 96%, на децата - 85%, на пътниците - 76% и на електронните системи - 59%.

Компактен ван - Opel Crossland X

В Opel определят този автомобил като кросоувър, но за Euro NCAP той си е компактен ван, който получава 32,6 точки (85%). Слабостите на модела са в защитата на шията и на гърдите на пътниците на задните седалки. Като цяло безопасността на водача и пасажерите получава 85%, тази на децата - 84%, на пешеходците - 62%, а ефективността на системите - 57%.

Компактен семеен автомобил - Subaru XV и Subaru Impreza

Кросоувърът XV e заработил 35,8% за представянето си, което е 94%. Претенциите на експертите са към недостатъчната защита на гърдите на пътника отзад, както и към тази на предния пасажер при удар в стълб. Като цяло безопасността на пътниците получава 94%, на децата - 89%, на пешеходците - 84%, а на системите за сигурност - 68%.

Euro NCAP включват още един автомобил на марката, който получава идентични резултати като XV. Това не е особена изненада, тъй като двата модела са изградени на една и съща платформа. Оценките на Impreza са абсолютно същите, като единствено защитата на пешеходците е по-ниска - 82%. Претенците към Impreza по нищо не се отличават от тези към XV.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.