• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6811
  •  GBP / BGN 2.2375
  •  CHF / BGN 2.0905
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Новите уреди на LG разговарят с потребителите

Новите уреди на LG разговарят с потребителите

/КРОСС/ LG представи следващото си поколение от технологии и нововъведения, които използват т.нар. NLP - технология, използваща разговорна реч, която позволява на потребителите да комуникират, контролират, следят и споделят впечатления с домакинските уреди LG посредством популярния мобилен месинджър "LINE" и услугата на LG HomeChatTM.

С HomeChatTM не се губи време за изучаване на продуктите, защото тя е проектирана да се използва заедно с един от най-популярните мобилни месинджъри, LINE, което е и безплатно. С над 310 милиона потребители по целия свят, LINE е налично за всички големи платформи за смартфони - Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry and Nokia Asha, както и за персонални компютри и лаптопи с Windows и Mac OS X. С Homechat няма нужда да се научават нови команди, няма нужда и от ново дистанционно на масата. Всичко, от което хората се нуждаят, за да се свързват с техните „умни" домакински уреди LG, е в техния телефон или компютър.

„Винаги водещи в иновациите, в LG се стремим постоянно да въвеждаме нови технологии, вдъхновени от пълноценното им внедряване в ежедневието на потребителите", каза Сеонг-жин Жо, президент и СЕО на LG Electronics Home Appliance Company. „Въодушевени сме от възможността да демонстрираме по време на CES нашите „умни" домакински уреди с най-новите и интелигентни възможности за комуникация".

Собствениците на „умни" домакински уреди през 2014 ще могат да контролират всички от тях, които са съвместими, използвайки HomeChat - толкова удобно, както никога досега. Ако просто изпратите SMS „Отивам на почивка" чрез HomeChat, ще получите обратно съобщение „Да премина ли в режим „Ваканция"?, на което, ако отговорите положително, ще превключи хладилника в енергоспестяващ режим; ще програмира автоматичната прахосмукачка да чисти пода в 9,00 всяка сутрин и ще нагласи пералнята да изпере в деня, преди да се върнете обратно. Първоначално тази функция ще бъде налична на английски и корейски, с тенденцията да се добавят още и още езици за в бъдеще.

Цялостна система за управление на храната

Благодарение на комуникационните възможности на HomeChat, собствениците на новото поколение „умни" домакински уреди LG ще могат да получават в реално време ъпдейти от хладилниците си, независимо къде се намират. Членове от семейството ще могат, използвайки LINE, да качват снимки от смартфоните си, които ще се показват на дисплея на хладилника.

Нещо повече, Smart Manager превръща хладилника в пълноценна система за управление и поддръжка на храната. Потребителите ще могат да изполват дисплея на своя телефон чрез приложението LG Smart Refrigerator app, за да проверяват какво има вътре, без да им се налага да отварят вратата. Чрез Smart Manager's Freshness Tracker може да се проверява срока на годност на различни храни. Smart Manager има възможност също и да препоръчва приготвянето на ястия, въз основа на това какво има налично в хладилника.

Толкова повече от прахосмукачка

HOM-BOT SQUARE може да бъде програмирана да чисти в определено време в съответствие с нуждите и личните предпочитания на потребителя. Собствениците на тази прахосмукачка могат да проверяват историята на чистенето като просто зададат въпроса „Кога изчисти за последно?" през опцията HomeChat и отново през нея ще получат отговора: „Започнах да чистя със зиг-заг режима в 10:50 и приключих в 11:30." Отново чрез HomeChat се управляват движенията на HOM-BOT SQUARE.

Пералня машина, която мисли вместо теб

Използвайки HomeChat, потребителите могат да свалят най-новите режими за пране, за да задоволят специфичните си нужди и редовно да получават съобщения за новите подобрения в програмата. HomeChat може да се използва още и за зареждане на прането от разстояние, за наблюдаване състоянието на пералнята и за получаване на съобщения през смартфон или LG Smart TV, когато прането е готово.

Съвети за рецепти със "smart" печката на LG

Благодарение на HomeChat и Recipe Search потребителите могат да разговарят със своята "smart" печка за рецептата за определено ястие и продуктите, нужни за приготвянето му. За по-голямо удобство печката автоматично ще избере най-подходящите настройки, което ще спести на потребителите трудностите при ръчното настройване на режима. Освен това, приложението на LG за "smart" печката уведомява потребителите за налични обновления в рецептите и окуражава членовете на семейството да опитват нови интересни рецепти.

По-голямо удобство с NFC

Чрез NFC Tagging and Smart DiagnosisTM потребителите могат да разрешат сами малки проблеми без да се налага да изпитват неудобството от скъпите услуги на домашните техници. Освен това NFC tagging дава възможност на потребителите да свалят нови програми за пране за пералните машини на LG.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.