• 21 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8003
  •  GBP / BGN 2.2891
  •  CHF / BGN 1.9788
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 21°C

Стартира деветото издание на потребителската класация „Любимите марки”

Стартира деветото издание на потребителската класация „Любимите марки”

/КРОСС/ На 31 май 2017 г., сряда, стартира първи етап на потребителската класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". Инициативата се реализира за девета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите. "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Класацията се провежда в три етапа. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Подбрани са над 40 категории, от които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. Първият етап стартира в сряда, 31 май и ще продължи до 9 юни. В рамките на 10 дни потребителите избират (номинират) предпочитаната от тях марка в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Втори етап ще се проведе от 13 юни до 20 юни, като в този период потребителите гласуват за една от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.

Трети етап стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория.

Подбраните категории са:

1.    ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ

  1. НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ
  2. БИРИ
  3. ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ
  4. БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ
  5. МИНЕРАЛНИ ВОДИ
  6. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ
  7. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ
  8. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ
  9. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ (бонбони)
  10. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ (бисквити и вафли)
  11. МЕСНИ ПРОДУКТИ
  12. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ
  13. ТЕСТЕНИ ПРОДУКТИ
  14. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ
  15. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ
  16. КОНВЕНЦИОНАЛНА КОЗМЕТИКА
  17. БИО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА
  18. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА
  19. ДЕТСКИ ПРОДУКТИ И МАГАЗИНИ
  20. АВТОМОБИЛИ
  21. БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА
  22. МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА
  23. ЗАВЕДЕНИЯ
  24. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ
  25. РАДИО
  26. ТЕЛЕВИЗИЯ
  27. ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ
  28. ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ
  29. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ
  30. БЪЛГАРСКА МАРКА
  31. БЪЛГАРСКА МАРКА (храни и напитки)
  32. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ (класически)
  33. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ (хомеопатични, добавки)
  34. ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ
  35. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ
  36. МОЛОВЕ
  37. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ
  38. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ
  39. IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ
  40. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ
  41. ИНОВАТИВНИ МАРКИ
  42. ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ
  43. ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.