• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

БДЖ поднесе на клиентите си незабравимо 12-часово пътуване

БДЖ поднесе на клиентите си незабравимо 12-часово пътуване

/КРОСС/ Българските държавни железници и тази година не пропуснаха да изненадат своите клиенти за празниците. Пътниците на един от влаковете до Варна без малко да си помислят, че холдингът им подарява за Великден пътуване до Китай, тъй като стигането до крайната дестинация на трена отне горе - долу толкова, колкото е полетът до далечната източна страна.
В четвъртък вечерта (16 април), когато започна "голямото преселение на народите", пътниците, решили да се качат на влака София - Варна в 22:35 часа, се оказаха "заклещени" в столицата. Повече от два часа след уреченото за тръгване време, клиентите на БДЖ чакаха да отпътуват. Според информацията, която била предоставена на нервните пасажери, закъснението се дължало на това, че се търсело под дърво и камък захранване за спалните вагони, за да има ток в тях.
След голямото чакане пътниците си отдъхнали, че все пак ще стигнат до желаната от тях точка. Железниците обаче им поднесли нова изненада. Край село Славяново машината спряла отново и не потеглила около 2 часа.
Причината се оказала техническа. Поради по-големия брой вагони, закачени заради празниците, композицията не успяла да вземе отсечка, намираща се на баир. Така пасажерите трябвало да поемат дълбоко въздух отново и да изчакат около 2 часа да дойде машина, за да изтегли тежкия и закъсал влак.
Цялото пътуване отнело около 12 часа, например, за пасажерите, отправили се за Шумен. При нормални обстоятелства пътят отнема около 6 часа, пише inews.bg.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Няма смисъл от заяждане с БДЖ. Не името БДЖ направи държавното предприятие това което е. Прехвалената приватизация доведе държавното предприятие до просешка тояга. Вагоноремонтният завод "Г.Димитров" в София е приватизиран от доста години и няма кой да подържа остарелия вагонен и локомотивен парк. Приватизаторът не го е грижа.

19.04.2014 15:25:39

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.