• 16 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.3227
  •  CHF / BGN 2.0514
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 19°C

Над 30 000 потребители взеха участие в деветото издание на „Любимите марки”

Над 30 000 потребители взеха участие в деветото издание на „Любимите марки”

/КРОСС/ REFAN И HAPPY BAR&GRILL са любимите български марки

Близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" за 2017 г. Марките REFAN и HAPPY BAR&GRILL са любимите български марки на потребителите. Сред събралите най-много потребителски гласове тази година са: Johnnie Walker, Spetema, Солети Златна Добруджа, Бонбони Черноморец, Престиж, ЛАКТИМА БАЛКАН, БОР ЧВОР, Майонеза Краси, Harmonica, Refan, Weleda, Bioderma, Hipp, BMW, Samsung, Happy Bar&Grill, focus-news.net, NOVA, Doppelherz, Credissimo, Serdika Cеnter, BILLA, fashiondays.bg, Hewlett Packard Enterprise Company и Pharmа Hyaluron. Тези брандове са събрали над 5000 гласа само в третия кръг. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. Общият брой гласоподаватели в третия последен етап на класацията е близо 14 500.

Част от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. HAPPY BAR&GRILL грабна приза в два раздела - ЗАВЕДЕНИЯ и БЪЛГАРСКА МАРКА - ХРАНИ И НАПИТКИ. Брандът REFAN стана първенец в две категории - КОЗМЕТИКА и БЪЛГАРСКА МАРКА и събра най-много потребителски гласове във финалния кръг на класацията, с което си спечели титлата ЛЮБИМА МАРКА на българския потребител за 2017 г. Credissimo пък беше определен за любима марка в категория ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ и грабна второ място в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА. БОР ЧВОР бе избран от потребителите в три категории - МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ (първо място), ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ (първо място) и БЪЛГАРСКА МАРКА - ХРАНИ И НАПИТКИ (трето място). Mtel спечели потребителския вот в две категории - ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ и ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. Брандът Harmonica бе отличен също в няколко категории - в раздел БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ (първо място), в ИНОВАТИВНИ МАРКИ (трето място), в ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ (трето място), в раздел ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ (трето място). А ЛАКТИМА БАЛКАН пък стигна до второ място в категориите МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ. Марката Tesy бе класирана на второ място в раздел БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА, и на трето място в категория БЪЛГАРСКА МАРКА. BILLA бе избрана за втора поредна година за Любима марка в категория ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ и грабна трето място в раздел ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. А Hewlett Packard Enterprise Company бе избран за №1 в раздел IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ и спечели второ място в категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ предпочитана марка е Johnnie Walker, в раздел ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ надпреварата спечели Ooh La La. Потребителите предпочетоха Сокове BBB в раздел БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. А първенството в категория БУТИЛИРАНИ ВОДИ за трета поредна година спечели българският бранд Хисар. Предпочитаната марка КАФЕ на българския потребител за втора година е Spetema. Солети Златна Добруджа спечели потребителския вот в новооткритата категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ приза отново грабнаха Бонбони Черноморец, а в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ - БИСКВИТИ И ВАФЛИ първенството за втора поредна година спечели българският бранд ПРЕСТИЖ. В категория МЕСНИ ПРОДУКТИ първо място потребителите отново отредиха на ТАНДЕМ, а в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много гласове за втора поредна година събра родната марка БОР ЧВОР. Майонеза Краси пък стана №1 в раздел МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ, а био брандът Harmonica пък грабна приза в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.

Weleda спечели първото място в категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА, а в раздел ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА голямата награда потребителите отново присъдиха на международния бранд Bioderma. В поредните две нови категории - БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА и БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ първото място потребителите отредиха съответна на брандовете Sudocrem и Hipp. В раздел АВТОМОБИЛИ тази година първото място спечели BMW, а предпочитаната марка в категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА отново е Samsung. Happy Bar&Grill - традиционен победител в раздел ЗАВЕДЕНИЯ. Focus-news.net отново е №1 в раздел УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ, а Radio Fresh този път грабна титлата в категория РАДИО. NOVA е предпочитаната телевизия в тазгодишното издание на ЛЮБИМИТЕ МАРКИ, а Дженерали отново грабна приза в категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ. В раздел ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - КЛАСИЧЕСКИ надпреварата спечели No Spa, а във ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ - ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ на първо място се класира Doppelherz. Zornica Sands стана първенец в раздел ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.

Любимото място за пазаруване на българина за четвърта година е SERDIKA CENTER, който спечели първото място в категория ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ - МОЛ. А в раздел ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ първенец за втора година стана BILLA. В ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ първото място отново спечели Fashiondays.bg. За ИНОВАТИВНА МАРКА тази година бе определен бранда Pharmа Hyaluron, а в новооткритата категория ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ първото място грабна Persil.

На официална церемония, която ще се състои на 12 юли (сряда) в хотел Хилтън София (зала Мусала 2), от 18:00 часа ще бъдат връчени сертификатите на победителите (първо, второ и трето място) в деветото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ".

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.