-
10 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6807
GBP / BGN 2.2391
CHF / BGN 2.0840- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Разлог показва забележителностите си на туроператори от седем държави
18 Март 2014 | 15:06
Разлог /КРОСС/ Разлог посрещна 36 представители на туристическия бранш от седем държави за тур из забележителностите на планинската община и представяне на възможностите за целогодишен туризъм.
36-те туроператори и журналисти от Англия, Швейцария, Гърция, Румъния, Турция и Косово се насладиха на лукса на голф комплекса в Разлог и опитаха домашно приготвена храна в уюта на „Къща за гости Дешка" в село Горно Драглище. Турът из община Разлог продължи с посещение на природни и културни забележителности, сред които църквата „Св. Св. Теодор Тирон и Теодор Стратилат'' в село Добърско, „Старите бани" в село Баня и древния слънчев календар в централния парк на Разлог.

Изключително голям бе интересът на туроператорите към възможностите за игра на голф от април до ноември, преходи сред природата в района, практикуване на конна езда и планинско колоездене и не на последно място добре развитият селски туризъм, където всеки може да се докосне до запазените традиции, бит и култура и да се потопи в автентичната атмосфера.

Посещението на експедиентите и участието в туристически изложения е в рамките на съвместен проект на общините Разлог, Банско и Кресна - "Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин", финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007- 2013г.".

За последните шест месеца Разлог взе участие в три международни туристически изложения в Познан (Полша), Лондон (Великобритания) и Берлин (Германия). На последното изложение, провело се в Берлин, за пореден път Разлог успя да събуди интереса не само на местни туристически агенции, туроператори и посетители, но и на много чуждестранни такива, които посетиха изложението. Разлог бе едни от 46-те изложители на българския щанд.
10 147 изложители от 189 страни, станаха част от туристическото изложение в Берлин. Изложителите бяха разпределени в 26 зали, където всяка една страна имаше възможността да представи своя район или туристически продукт по най-атрактивен начин.