• 07 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

YouTube пуска реклами, които не можем да прескачаме

YouTube пуска реклами, които не можем да прескачаме

КРОСС/ От тази седмица може да се натъкнете на повече реклами в YouTube, които обаче не предлагат опцията да ги пропуснете, за да видите директно видеото, което сте отворили, пише Engadget.

Уебсайтът за видео споделяне обяви през своя официален акаунт Creator Insider, че пуска реклами, които не могат да бъдат прескачани, като това важи за всички канали, които вече монетизират видеата си.

Първоначално YouTube пусна опцията до малко акаунти като експеримент. Сега компанията твърди, че ще я направи активна за всички с програмата YouTube Partner, така че създателите на съдържание да имат шанса да печелят повече пари. В крайна сметка рекламодателите са склонни да плащат повече за реклами, които можете да видите от началото до края. Новият формат обаче няма да засяга всички клипове в платформата

От тази седмица може да се натъкнете на повече реклами в YouTube, които обаче не предлагат опцията да ги пропуснете, за да видите директно видеото, което сте отворили, пише Engadget.

Уебсайтът за видео споделяне обяви през своя официален акаунт Creator Insider, че пуска реклами, които не могат да бъдат прескачани, като това важи за всички канали, които вече монетизират видеата си.

Първоначално YouTube пусна опцията до малко акаунти като експеримент. Сега компанията твърди, че ще я направи активна за всички с програмата YouTube Partner, така че създателите на съдържание да имат шанса да печелят повече пари. В крайна сметка рекламодателите са склонни да плащат повече за реклами, които можете да видите от началото до края.

За щастие новините не означават, че трябва да гледате дълги реклами, както по телевизията. Според страницата Google Help максималната дължина на видеата е от 15 до 20 секунди.

И все пак това е три до четири пъти повече от времето, което потребителите, свикнали да кликват бутона „Skip Ad" - опция, появяваща се след петата секунда, да отделят.

Ходът може да засегне създателите на видеа, които нямат множество лоялни фенове и чието съдържание и ниша, която са избрали, не са толкова интригуващи или уникални.

Когато създател на видеа получи достъп до функцията, тя ще бъде активирана автоматично за всичките им преди това качени клипове. Освен това авторите ще получат достъп до инструменти, които могат да следят представянето на рекламите, които не могат да бъдат пропускани. Ако забележат спад на гледанията или на печалбата, те винаги могат да деактивират опцията за всичките си видеа от опциите в платформата.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Е за това има торенти - теглиш си на воля, няма реклами и прочие глупости, които не те интересуват!

28.08.2018 10:40:06

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.