- 20 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8036
- GBP / BGN 2.2826
- CHF / BGN 1.9846
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 21°C
„Бързи и шумни” се завръща с нови ретро приключения
04 Март 2015 | 10:23
/КРОСС/ Поредицата „Бързи и шумни" се завръща по Discovery Channel с трети сезон на високи обороти. В новите серии експертът по автомобили Ричард Ролингс и талантливият механик Арън Кауфман обикалят Тексас и други щати в търсене на изоставени класически коли, които купуват и ремонтират в своя Gas Monkey Garage в Далас. От 7 март, всяка събота, от 21 ч. по Discovery Channel зрителите ще се потопят в света на „Бързи и шумни" и хот род автомобилите, които биват събудени за втори живот от талантливите автомеханици.
В епизодите Ричард, Арън и екипът им взимат евтин и раздрънкан Apache, който възстановяват със специални дизайнерски щрихи точно на време, за да спечелят от продажбата му на търг. Те срещат и хитра търговка на автомобили, която иска да продава само на цени, които са по вкуса й. Поредицата разкрива, че в света на „Бързи и шумни" времето е пари и колкото по-бързо екипът приключи работата по автомобилите, толкова по-скоро ще може да ги предложи за продажба.
Един от водещите на „Бързи и шумни" е Ричард Ролингс от Тексас, САЩ. Той от малък следва стъпките на баща си и развива страст към автомобилите, докато сглобява колите и представя творбите си заедно с баща си. Ричард купува първата си кола, когато е 14-годишен: зелен Mercury Comet от 74-та. Механикът споделя, че определя работата си в миналото като начин, които му осигурява средства, за да си купува коли. Ричард няколко пъти е променял попрището си, за да задоволи страстта си към автомобилите. Още преди да навърши 21 години е бил пожарникар, полицай и парамедик. В последствие напуска работата си, за да започне собствен бизнес, като създава рекламна и принт агенция от нулата. По-късно Ричард продава агенцията, за да спонсорира следващото си начинание: Gas Monkey Garage - световно известен магазин за ретро автомобили, който произвежда и доставя коли на хора от цял свят.
Дискавъри Нетуъркс Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA) е част от Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK), медийната компания номер едно в света, оперираща в платената телевизия, достигайки до общо над 2,5 милиарда абонати в 220 държави. Дискавъри Нетуъркс CEEMEA дава възможност на хората да изследват света и да задоволят любопитството си чрез 12 канала, като някои от тях са Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID и Animal Planet, успоредно с това медийната компания предлага водещи потребителски и образователни продукти и услуги. Discovery Networks CEEMEA излъчва програмите си на 19 езика, гледани от 260 милиона абонати в 105 страни на три континента.