• 03 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 12°C

Леонид Решетников: България не е за американците

Леонид Решетников: България не е за американците

/КРОСС/ Бившият кадрови офицер от Службата на външно разузнаване на Русия (СВР), генерал-лейтенантът в оставка Леонид Решетников, оглавяващ днес Руския институт за стратегически изследвания (РИСИ), даде интервю за телевизия „Алфа“, в което отговаря на въпроси за отношенията между Русия и България, възобновяването на проекта „Южен поток“, ситуацията в Сирия и отношенията между Руската федерация и Турция.

Според Леонид Решетников канонизацията от Българската и Руската църкви на архиепископ Серафим Соболев е „знак за великото бъдеще на българо-руските отношения“.

„Това е уникален случай в църковната история не само на Русия и България, а въобще на цялата православна църковна история, когато двете църкви-сестри канонизират един светец. Това е свидетелство и за нашите близки духовни връзки и за това, че тези връзки са много дълбоки и идват от историята. Ние добре знаем, макар че през последните сто години в Русия и в Съветския съюз това беше закрит въпрос, но сега ние добре знаем, че България е била мост между Византийската империя и Русия за предаването на Христовото учение и Евангелието“, заяви директорът на РИСИ.

„Прославлението на арх. Серафим е точка или, може би възклицателен знак, на този процес. И този знак показва великото бъдеще на руско-българските връзки. България вече 25 години дружи с Америка и българите вече могат да си направят някакви изводи. Мисля, че канонизацията на Серафим сега е завръщането на руско-българските отношения на нов етап, но със стари, дълбоки корени. Те не са корени съветско-комунистически, те са корени духовни, православни“, каза Решетников.

На въпрос, дали това съвместно канонизиране от двете църкви не е знак за възобновяването на българо-руските духовни и културни връзки в момент, когато в медиите все по-често се споменава думата война, той заяви, че именно в това се състои отговорът.

„Сега Америка и Западът обявиха война на Русия, защото през последните години те забелязаха, че тя се завръща като световна държава. Тя се връща на мястото, което трябва да заеме. Това си е нейното място. Ние не сме Люксембург, не сме Белгия, не сме Швеция. Ние сме Русия – голяма, много голяма, дори и сега, макар че изгубихме част от своите територии. Ние се връщаме на своето място. Процесът е тежък, но ние се връщаме и започва една атака, мощна атака, срещу Путин, защото той води тази линия, тази политика Русия да се върне като световна държава. Започна една война, един преврат в Украйна. Той е с цел да отслаби Русия. Въобще не става въпрос за украинците, никой не иска да мисли за тях. Тук става дума да се удари срещу Русия. За същото става дума и в Сирия. Това е една информационна атака. Сега има икономически санкции в Русия. И сега с тази акция, с това прославяне, това е отговорът. На американските приятели – привет. Ние канонизираме, ние прославяме наши хора.<…> Нашите връзки са по-стари от Съединените щати. САЩ са по-млади от Болшой театър. Те са млади още и нямат мъдрост. Както казваме в Русия „Сила есть – ума не надо“ („Сила има, а ум няма“ – рус.)– това е политиката на САЩ“.

На въпрос на водещата, какъв е рискът „американските марионетки в българското правителство“ да въвлекат България във враждебни действия спрямо Русия“ Леонид Решетников отговори:

„Това ще бъде много тъжно, ако България иска трета национална катастрофа. Достатъчно вече грешки е допускала. Аз не вярвам, че българският народ ще позволи България да стане откровен противник на Русия. Не ми се вярва. Да, има такива, такива има и при нас в Русия, които са продукт на американската идеология. Америка е агресивна идеологическа държава. За тях главната идеология е, че Америка ръководи целия свят. Има и при нас такива хора, които се подчиняват на тази идеология и на тях им харесва да бъдат слуги. Но на повечето българи и както виждам сега в България, на повечето млади не им харесва. И на нас не ни харесва. Ние искаме да бъдем самостоятелни, искаме да пазим нашите традиции, нашата вяра. Аз не искам моите дъщери и внуци да споделят вярата на американците – демокрацията и еднополовите бракове. Това е тяхната вяра. Ако искате да вярвате в това, заповядайте, няма проблеми, вярвайте. Но ние не искаме, ние имаме своята вяра, своите традиции и история. Тези неща са общи с българите, със сърбите, с гърците…“.

На въпрос, как българският народ може да се справи са американския натиск, да се противопостави на подкупния политически елит и да смени геополитическият си курс, обръщайки се към естествения си съюзник в лицето на Русия, директорът на РИСИ отговори следното:

„Американците водят тази борба в България вече 25 години и резултатът не е многозначителен, народът не се променя много. Ние и българите сме от едно тесто, ние сме славяни и на американските приказки реагираме по свой начин. <…> Какво искат да направят от България? Ирак, Афганистан, Сирия, Либия? Каква може ба бъде тук борбата с руската пропаганда? Руска пропаганда тука въобще няма. Никаква пропаганда няма. Ще се опитват да направят от българите американци, както се опитват да направят от руснаците? Няма да стане това. И мозъците, и сърцата – най-главното, са други. Кой тука пропагандира? Вие знаете ли, защото аз не знам. Дори и журналисти нямаме тук. Това са измислици“.

В интервюто е засегната и темата за „Южен поток“. На въпрос, след като „Турски поток“ е замразен, може ли България да очаква връщане към подобен проект, Решетников заяви, че е сигурен във възобновяването му.

„Ще се върнем, на всяка цена ще се върнем. Още тази година. Друг проект няма. Русия, според мен, и според нашия институт, ние не можем да разработваме стратегически проекти с Турция. Тактически проекти е възможно, но не и стратегически. Това не е възможно, ако ние сме сериозни анализатори, а ние сме такива. Стратегически проект е възможен с България. Бог е с нас, ние сме прославени и сега се връщаме и мисля, че този проект ще бъде реализиран в близко време“.

„Това ще бъде модернизиран проект. Ще се опитаме да включим в него Гърция и да тръгнем в Европа, в Южна Европа. Това много зависи не толкова от България, а от Европа, която е в много тежко положение – и икономически, и политически, и морално. Европа е под заплаха на голяма, много голяма криза, от която може да не излезе в сегашното си състояние. Ще видим нови конфигурации, нови съюзи и дори възможно, нови държави. Затова сега Европа, ако иска да оцелее, трябва да се откаже от абсолютното си подчинение на САЩ и да работи с Русия, както правеше това преди две-три години. Ние имахме много дълбоки икономически и хуманитарни връзки. И сега много зависи от това. Ако Европа иска някаква подкрепа в тази ситуация, когато милиони бежанци мюсюлмани щурмуват континента, ако иска от Русия подкрепа и не иска да загине, то е време да се откаже от натиска върху България“.

На въпрос дали с бежанския поток в Европа всъщност нахлува армия от терористи, изтласкана от успешните действия срещу тях, отговорът на директора на РИСИ бе следният:

„Преди всичко нахлува друга култура, друга традиция и най-главното, друга идеология за смисъла на живота и т.н. Това е най-страшното. Да, сред тях има терористи, но най-голямата опасност е в това, че те са съвсем друго население, други хора. И Германия и Франция трябва да избират – или ще се превръщат в съвсем други ненационални вече държави, в конгломерати или ще се запазят като истински държави“.

Според директора на Руския институт за стратегически изследвания мигрантският поток в Европа е умишлено управляван.

„Съгласен съм с това. <…> Американската линия се състои в това как по-лесно да управляват света. От всички страни те искат да направят държави с хаос, с нестабилност. Това се отнася и за Европа. За тях е много изгодно Европа да е в такова нестабилно състояние, което много лесно се използва като марионетка. Затова този миграционен процес е действително изкуствен. Както винаги при американците – те започват и изпускат контрола. Аз мисля, че сега те изпуснаха контрола. Както навсякъде, както със Сирия. Започнаха, изпуснаха джина от бутилката и се започна – ДАЕШ, „Джебхат ан-Нусра“… В началото на процеса стоят те. Те решиха, че е по-лесно да управляват така – да създават хаос навсякъде и след това там на острова, отдалече, да седят спокойно и пушат…“.

Що се отнася до Турция и намесата й в българската политика руският генерал заяви:

„Турция води много опасна политика, политика на неоосманизма, която е изразена в известната книга на Давутоглу. Тя личи от много изказвания на Ердоган. Той много прилича на политик от фюрерски тип. Мечтае за голяма османска империя и ние трябва да се противопоставим на тази политика. <…> Сега политиката на Ердоган е много опасна за мира и стабилността в целия регион, за България също. Искам да подчертая, че в България има хора, които много добре разбират това. Последните изказвания на Доган и други политици много правилно поставят въпроса така, както понякога на мен ми се струва, български политици не могат да го направят. И това е много правилна гражданска позиция“.

„Искам да подчертая, че ние в Русия оценяваме сега политиката на Ердоган като много опасна и агресивна. Можем да очакваме всичко“, добави той.

За примирието в Сирия Решетников заяви, че е оптимистично настроен и Русия ще направи всичко възможно то да се задържи. „Вътрешната ситуация в Турция е много сложна. Там се води почти гражданска война. <…> Ние ще се стараем това примирие (в Сирия – бел. ред.) да се задържи колкото се може по-дълго. Това е официалната линия на нашето ръководство и ние ще се придържаме към нея. Шансовете обаче, не са много големи и от страна на американците, и от страна на турците. Турция има свои интереси. Сега тя губи кюрди, Алепо, тюркменски планини, туркомански планини – всичко губи и ако това продължи, то вътрешните позиции на Ердоган отслабват и за него ще настъпи политическа криза, дори ,може би, оставка и падане от власт. Затова ние очакваме от Ердоган агресивни акции. Той не се съгласи с примирието. Ситуацията е много сложна, но Русия ще се старае активно да работи за реализацията на това примирие“.

За това дали се очакват нови провокации в Украйна спрямо Русия, както и за участието на бойци на ИД сред украинските екстремисти Решетников заяви:

„Оръжие идва отвсякъде, включително и от България и то не само за Украйна, но и за Сирия. Идват също и медикаменти. Два или три пъти в болници на терористи в Сирия намираха лекарства с български произход“.

„Искам още веднъж да подчертая, че САЩ подкрепиха този преврат в Украйна не заради включването й в Европейския съюз. Те го направиха с цел да спрат развитието на Русия като нова световна сила, като нова стара световна сила. И тази задача остава. Затова Украйна ще се използва за реализирането й, което означава, че провокациите ще продължат и по отношение на Крим, и на Донбас, и на Русия. Няма никакво съмнение в това. И тук с пълна отговорност казвам, че такива провокации има почти всеки ден“, каза той.

Според директора на РИСИ съществува опасност от глобален конфликт.

„Има опасност от глобален конфликт, има опасност от въоръжен конфликт с Турция. Нашият институт преценява тази опасност на 50 на 50. И българите трябва да разбират, че България е в този регион. Дори и да няма въоръжен конфликт, то той ще продължи в други форми –икономически, информационни и др. Българският народ е пред избор – не за президент или премиер, а пред избора с каква цивилизация иска да тръгне в своето бъдеще и въобще иска ли България да има бъдеще. И затова трябва да се замислят всеки българин и всеки руснак. Иска ли Русия да има свое бъдеще, своя цивилизация или иска да стане материална подлога, храна за англосаксонската цивилизация, която според нас вече умира? Като умиращ звяр обаче, тя е много агресивна. <…> Стига вече сме чакали да дойде Иван и да помогне. Трябва сами да си помогнем. За мен България е втора родина. Аз много я обичам, тук съм израснал…“, каза Решетников.

„България трябва да се определи, може ли да бъде част от англосаксонската мисия. Някои хора тук смятат, че могат, при нас също има такива, но като цяло ние не можем да бъдем. Ние имаме друга мисия“, заяви още той.

По думите му редица европейски държави определят Русия като надежда и разчитат на нея за това да се запази единството на Европа и нейния суверенитет. „Ние не искаме да правим от българското освободително движение марионетки. Да плащаме, както американците правят. Защо американският посланик казва, че ще води борба с руската пропаганда? Защото самите те правят тези неща. Американската пропаганда купува вестници, телевизионни канали, плащат на 50-60 хил. българи пари, хонорари. Ние не правим така. Тази работа няма успех. Ние искаме самите българи, самите словаци, самите сърби и руснаци сами да избират. И на нас не ни стигат пари. Както казваше моят духовен наставник: „С пари всеки може, ти опитай без“. И ние пробваме и печелим“.

На въпрос на водещата каква би била реакцията на Москва, ако България, отказвайки се от прозападната си политика, се превърне в обект на нападение от страна на САЩ, Решетников отвърна, че Русия би реагирала „както на украинското въстание, както по време на Руско-турската война“.

„Американците са вълци в овча кожа. Ние казваме едно: всеки народ сам решава съдбата си, другите само помагат“, подчерта директорът на Руския институт за стратегически изследвания.

„Ако България не се противопостави на американската експанзия, значи избира американския път. Така казваме и за руснаците. Ако искате да се подчинявате на американците – Бог да ви бъде съдия. Ако не искате, нека застанем твърдо и да им кажем „Go home“. Отивайте си в Америка, имате голяма територия, всичко си имате там. Какво правите тук? Защо ни четете лекции?“, каза още генерал Решетников.

Очаквайте скоро пълното интервю с генерал Леонид Решетников

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

TheRock

„Ако България не се противопостави на РУСКАТА експанзия, значи избира РУСКИЯТ път. Така казваме и за БЪЛГАРИТЕ. Ако искате да се подчинявате на РУСНАЦИТЕ – Бог да ви бъде съдия. Ако не искате, нека застанем твърдо и да им кажем „Go home“. Отивайте си в РУСИЯ, имате голяма територия, всичко си имате там. Какво правите тук? Защо ни четете лекции?“, каза още генерал Решетников. Прочети цялата статия тук: http://www.cross.bg/rysiya-bulgariya-reshetnikov-1499910.html#ixzz4AgQ4kAz1 ------- Еееех Решетников, ееех руска мършо!!! Колко си прозрачен!!!

05.06.2016 09:19:49

Анонимен

БЪЛГАРИЯ СИ Е РУСКА КОЛОНИЯ ! НИКОГА НЕ Е БИЛА АМЕРИКАНСКА. ТАКА ЧЕ ЩЕ НИ ЕБАТ РУСНАЦИ !

20.03.2016 20:44:28

Светлана Полимирова

ВИНАГИ С РУСИЯ!!!

20.03.2016 10:53:22

Анонимен

Четейки коментарите,разбираш че има много болни мозъци в цъфнала и вързала България.Но нищо,времето ще ви доутрепе.

02.03.2016 07:30:10

Анонимен

А ви е какво мислите ,сега тези са много по-големи окупатори .Кои заблуждавате или нещо ви плашат. Не си плашат данъците към държава от американския тец.Продават ни златото на нас нишожни трохичкиТогава имахме пазари. Къде ти са пазарите сега.Къде ти са заводите няма икономика. Е ако не си българин ти си оправдан да пишеш глупости.Но ако си нешо маи нешо не вред.Водиш геноцид върху себе си искоро ще се отречеш ,че си такъв.

01.03.2016 23:38:15

Анонимен

ГЛЕДАЙТЕ ВСЕ ОЩЕ ЖИВ ЛЪЖЕЦ И КРАДЕЦ от СССР ! ДРУГАДЕ, АКО СЕ РОДИ ТАКЪВ ИЗРОД - НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТГЛЕДА, Т.Е., РЯДКА ПОРОДА ИЗМАМНИЦИ...! САМО ЗЛИНИ и БЕДИ СМЕ ВИДЯЛИ ОТ ТЕЗИ ТАТАРО-МОНГОЛСКИ ПРОШЛЯЦИ !

01.03.2016 11:27:32

Анонимен

Тоя окупатор що не си е.е майката и се махне от тук, докато не е разбунил кошера! Освен терор, тормоз, издевателства и експлоатация, България друго не е видяла от тая смрадлива Сибирска сган, а най-малкото пък добро...!? ПРОКЛЕТИ ДА СА ВО ВЕК и ВЕКОВ РУСКИТЕ СВОЛОЧЬИ, А НИЕ ЩЕ Е ВАЙ-ДОБРЕ ДА ГИ ПРОГОНВАМЕ и УНИЩОЖАВАМЕ!

01.03.2016 10:36:39

Което си е право, право си е!

Посочете държава в Европа, където да обичат американците, по-точно американските политици! Те и затова избягват да идват насам, знаят си колко са желани!

01.03.2016 05:15:40

Анонимен

Факта ,че сме близки до език и култура и исторически сме свързани назад в вековете това не трябва да се отрече.Цар Симеон е помогнал много за първата руска държава .Те са ни помогнали да се върне цар Иван Асен на престола.И по ред пречини те са ни близки. А тези нека да прочетат Световна консперация на Николай М.Н. Да разберат коиса кукловодите на света и защо искат да подченят целия свят.Това ще рече да си разгледате Библията .Само ,че с празна глава това не става трябва и мозък.

01.03.2016 00:11:50

Анонимен

Turcija dejstva naj-mnogo srestu balgarskite narodnostni-etniceski interesi(koeto vse pak nee cak tolkova strasno) v predelite na ,,gagauzija,, na ,,tataristan,chuvashija,bashkirija,kavkaz,,(sirec iska da napravi tezi VOLZKI;KAVKAZKI;KRIMSKI BALGARI da sa Turci.Obace chuvstvoto na tezi obstnoti e balgarsko.Dokato rusija ot vekove vrvi kam unistozenie na vsicki Balgari.IYI

01.03.2016 00:02:44

Анонимен

Направо тук някои хора стават смешни,защо ли.Ами простичко казано не са българи.Ако сте българи ще искате да се запази България а вие също като тези отрепки които 26 години управляват държавата и са чужди подлоги.И я сринаха до основи без война и без война се готвят да заграбят територията ни.Тогава американците дали ще ни помогнат.Или както ста на в Кипърсами да се оправят.

01.03.2016 00:01:41

Анонимен

за какви славяни говори този рускоговорящ ФИН,В руската АН има спор че 80%от руснаците имат ФИНСКИ КОРЕНИ ,ФИНСКИ ГЕН .ЧЕТЕТЕ И СЕ УВЕРЕТЕ САМИ ! САМО НЕГРАМОТНИЦИ МОГАТ ДА ВЯРВАТ НА ТОВА ЧЕ РУСНАЦИТЕ СА СЛАВЯНИ -Рускоговорящи ФИНИ !

29.02.2016 21:54:28

Анонимен

акривни бандити борци и боксьори от преди и след 1944г още живи ли сте .! Помогнете на руският ФЮТЕР! НЕ СПЕТЕ и НЕ ХОДЕТЕ НА ЗАПАД !СЪБИРАЙТЕ РУБЛИЧКИ НА КИЛОГРАМ , ЩЕ ВИ ТРЯБВАТ ЗА НЯКОЯ АКЦИВ Я РАСИЯ !

29.02.2016 21:47:11

Анонимен

Ще ви заплатят ли извънредния труд? Да не се окажете, че и един БигШит не може да си купите?

29.02.2016 21:15:21

Анонимен

ДРУГАРЮ РЕШЕТКА 100г ядем вашата комунистическа престъпна попара ! НЕ ВИ ДЪЛЖИМ НИЩО,по скоро вие ни дължите поне едно извинение за това че 45г ни тормозехте и ограбвахте ,Разсипахте цветуща България с вашата престъпна идеология=ФАШИЗЪМ ,и сега отново имате наглостта да се правите на СВЕТА ВОДА не напита .КОМУНИСТ СРАМ НЯМА ,че да ни говори и за РЕЛИГИЯ .С какви очи влизате в светият храм - комунист богомолец ! СРАМ ! ТОВА СА ТЕЗИ НАГЛЕЦИ ПРЕДСТАВЯЩИ СЕ ЗА БОЖИ АНГЕЛИ .СРАМ ПАРТНЪОРЕ!

29.02.2016 21:06:47

Анонимен

другарю Решетка пак ли си на самагон .,че говориш глупости ! ЗАЩО НИКОЙ ОТ СОЦ.ЛАГЕРА НЕ ИСКАТ ВАШЕТО ПОЛИТИЧЕСКО И ВОЕННО ПАРТНЪОРСТВО.ЗАЩО ! ЗАЩО водихте агресивна война в Чечня , Молдова , Грузия и Братска вам УКРАЙНА .Народите не искат да са ви васали а равноправни ПАРТНЪОРИ .ТОВА в РАША Е НЕ ВЪЗ МОЖНО.РАСИЯ ИСКА ВИНАГИ ДА ТИ СЛОЖИ САМАРА И ДА ТЕГЛИШ РАСИЯ ! ТИ СИ ПОРЕДЕН РУСКИ НАГЛЕЦ !Със вас само втъзки в туризма и търговията .Нищо повече ! 100г ядем вашата попара

29.02.2016 20:56:09

Климент

25 години ние сме в алианс със Запада, казано иначе колония сме на англосаксите. Резултат - страната ни е икономическа и духовна пустиня. Аргументите, че българите бягат на запад, а не на изток, нямат стойност. На запад или на изток все бягат.. Това бягство е резултат от членството ни в ЕС и НАТО, които изсмукват най-доброто от генофонда на българите. Много ли сте щастливи, че децата ви ги няма?! Ако Западът мислеше за българите нямаше да разруши страната.

29.02.2016 20:12:24

Климент

25 години ние сме в алианс със Запада, казано иначе колония сме на англосаксите. Резултат - страната ни е икономическа и духовна пустиня. Аргументите, че българите бягат на запад, а не на изток, нямат стойност. На запад или на изток все бягат.. Това бягство е резултат от членството ни в ЕС и НАТО, които изсмукват най-доброто от генофонда на българите. Много ли сте щастливи, че децата ви ги няма?! Ако Западът мислеше за българите нямаше да разруши страната.

29.02.2016 20:11:44

Анонимен

Требе да има плурализЪз ,те човеко си казал кВо мисли ,едни други ни втълпяват други благини и дълбоки исторически корени с американците ,които са помагали на прабългарите да преплуват Дунава.Такива ми ти работи , сеКи се чеше де го сърби и не само.

29.02.2016 19:26:54

Анонимен

Тролче,не не виждаш и не искаш да разбереш какво е казал човека.Всиииичко е вярно от неговата камбанария.На 100% си заслужи жълтите стотинки,днес 29.02.2016 г.Ха да е на хаирлия.Утре дал господ повече стотинки.Хала да ти е живота!.

29.02.2016 18:00:17

Анонимен

Не виждам човека да е казал нещо, което не е вярно. Подкрепям на 100%!

29.02.2016 17:50:59

Анонимен

Джеймс Клавел пише в книгите си, че преди да започнат активна търговия с Китай и изтока, англичаните са си изхвърляли изпражненията пред къщите. Къпали са се най-много веднъж в месеца. Добре, че са понаучили някои неща от китайците. Освен това, всички знаем колко и какви хилядолетни култури и цивилизации са били брутално унищожени от &quot;цивилизования&quot; запад в американския континент. Та за това - по-леко и не така едностранчиво с генералните изводи.

29.02.2016 17:46:45

Анонимен

Наглост.Безочие. На въпросния господин трябва да му се каже същото : &quot;Отивайте си в Русия, имате голяма територия, всичко си имате там. Какво правите тук? Защо ни четете лекции?“

29.02.2016 17:33:54

Анонимен

Като си говорим за &quot;цивилизации&quot; да напомним, че всъщност няма Руска, собственият им цар Петър &quot;Велики&quot; както те Руснаците го наричат и го смятат за Велик най вече и заради това, че вкарва Западна Цивилизация в нещото наречено Русия, Западни порядки, мода, бради, подстригване, инженери, капитани, корабостроители. Иначе уважаемия генерал, като добре възпитан и обучен &quot;комунистически&quot; кадър все си повтаря това което и на нас ни повтаряха 45 години при соца- Запада е гнил и вече е паднал и се е разложил, ама и до днес в Русия най ценната валута е зеления Долар, така че малко да ме прощава.

29.02.2016 17:11:42

Анонимен

Последно време много сволач от Русия се изказва и ни&quot;съветва&quot;,бе! Първо Жириновски ни &quot;съветва&quot; да излезем от НАТО и ще има евтин газ и ще си продаваме цялата продукция от плодове и зеленчуци само в Русия.Този генерал-лейтенант от резерва ни отваря очите на дебилните българи,че България не е за американците.През 2006 год виден руски дипломат на Русия в Европейския съюз съвсем&quot;дипломатично&quot; се изказа,че сме троянския кон на Русия.Да изреждам ли още.Ами Путин,като правеше дослук с Турция за газовия поток,защо оплю братята си славяни,пред мюсюлманите.Жалко,жалко...историята от края на 19в. и началото на 20 в.за отношението на Русия към България се повтаря с пълна сила.

29.02.2016 16:44:02

Анонимен

&quot;но сега ние добре знаем, че България е била мост между Византийската империя и Русия за предаването на Христовото учение и Евангелието“. А кирилицата?

29.02.2016 16:29:46

Анонимен

Русофили са били и Раковски,Каравелов,Левски,Ботев,Захари Стоянов,Стефан Стамболов и много други...,но са били върли противници на официалната руска имперска амбиция към България.Четете историята на България,не тази фалшифицираната от комундетата 70 год. вече.

29.02.2016 16:29:44

Анонимен

Ах,какво славянско и човешко излъчване има този генерал-лейтенант от външното разузнаване на СССР.. На челото му пише как дълбоко и духовно е свързан с България... чрез ДС.Времето е в нас и ние сме в него.През това време два милиона българи живеят и работат в Европа и Америка.А в Русия ходят Сидеров,Първанов,Станишев и членове на техните кохорти.Що ли е така?

29.02.2016 16:25:34

Анонимен

Кое от това което казва не е истина ? Подкрепям напълно, никога, никога чуждите НПО няма да обърнат българите и да ги направят американофили, колкото и пари да изливат на нашите мекерета, българите ще си останат 60-70 % русофили ако не и по вече.

29.02.2016 16:24:43

Анонимен

Дерзайте манипулатори!!!. Ама вече няма да Ви се отвори паращута.заблуждавате старите червени старци и болни кариеристични младоци.Когато в момента два милионо българи работят и живеят в Европа и Америка,се прехвърлят да живеят и работат в Русия,тогава ще говорите за братство,славянство и тем подобни бълвочи.И... с кого е интервюто... генерал-лейтенант от външното разузнаване на СССР.

29.02.2016 16:07:37

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.