• 18 Юли 2019 |
  •  USD / BGN 1.7439
  •  GBP / BGN 2.1650
  •  CHF / BGN 1.7628
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 24°C

Sanofi спечели световната награда за иновации „Продукт на годината” за Novanight

 Sanofi спечели световната награда за иновации „Продукт на годината” за  Novanight

/КРОСС/ Novanight бе обявен за „Продукт на годината" в категорията „Хранителна добавка за сън" в тазгодишното издание на едноименната международна награда за иновации в България.
Онлайн проучване, проведено в началото на 2019 г. сочи, че 80% от участниците изпитват смущения на съня, a това влошава здравето и качеството им на живот. Данните показват, че 50% от хората никога не са лекувани, дори и да имат проблеми със съня, а 47% от европейците никога не са обсъждали проблема със своя лекар. Сходни резултати показа и Националният стрес тест ЛЕКА НОЩ, проведен в България през 2016 г., който сочи, че и 80% от българите не се наспиват добре.
Novanight е специално създаден продукт от лидера сред иновативните фармацевтични компании Sanofi, който се бори с леки до умерени симптоми на безсъние. Той е създаден благодарение на научна работа, която се базира на най-честите проблеми със съня. Така са избрани най-подходящите компоненти, които оптимално да им повлияят благоприятно и пациентите да преодолеят тези оплаквания: калифорнийски мак и маточина - намалява събужданията през нощта; пасифлора - подпомага възстановителния сън, мелатонин - улеснява заспиването. Съчетани с витамин В6, който допринася за нормалното функциониране на нервната система, допринася за нормалната психологическа функция и допринася за намаляване на умората и изтощението.
„Това е огромно признание за екипа на Sanofi България, тъй като успяхме да наложим Novanight сред водещите в своята категория още през първите няколко месеца от лансирането на пазара и то при сериозна конкуренция. Ефективността на нашите продукти, потребителската удовлетвореност и иновациите, в които не спираме да инвестираме, са в в основата на нашия успех. " - каза Валентина Белчева, Маркетинг мениджър на подразделение „Продукти без лекарско предписание" за Централна и Югоизточна Европа на Sanofi при получаването на наградата.

„Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. Тя се реализира в 40 страни с цел да насочи потребителите към най-добрите продукти на пазара и да награди производителите за реализираните иновации.
Претенденти за наградите са продукти, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, а победителят се определя единствено от потребителския вот, удостоверен, чрез национално представително проучване на Nielsen Bulgaria сред над 2000 българи.

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2019 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.