• 16 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.3227
  •  CHF / BGN 2.0514
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 25°C

SINSAY прави премиерата си на българския пазара в Sofia Ring Mall

SINSAY прави премиерата си на българския пазара в Sofia Ring Mall

/КРОСС/ 5-те марки на модния гигант LPP за пръв път на едно място!

Световният хит в младежката мода – Sinsay, прави своята премиера на българския пазар! От 1 март в Sofia Ring Mall младите дами могат да се сдобият с най-новите модели на любимия си бранд.

Sinsay избра Sofia Ring Mall за отварянето на своя първи магазин в страната, който беше чакан отдавна от родните почитатели на световната мода. От март в търговския център в полите на Витоша любимият на момичетата бранд ще предлага пълната си гама колекции и най-нови модели. Съществуващата от 2012 г. марка е насочена към младите дами, които следват най-новите модни тенденции. Отличителният знак на Sinsay са тениските със смели шарки и принтове, а най-голямото предимство на хитовия бранд – неговата достъпна цена.

Откриването на първия магазин на Sinsay в България е част от голямата сделка между Sofia Ring Mall и световния моден гигант LPP. Компанията, която ежегодно продава над 140 милиона дрехи по цял свят, отваря в мола през март пет магазина на своите популярни брандове Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay.

 

Откриването на първия магазин на Sinsay в България затвърждава мисията на Sofia Ring Mall да организира ексклузивни събития и да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти. Следвайки концепцията за "one-stop-shop" - с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини, търговския център в полите на Витоша се налага като предпочитана дестинация за добър начин на живот и за перфектно прекарване на свободното време на цялото семейство.

Групата LPP е създадена през 1991 г. В Гданск и за 27 години се превръща от малка местна фирма в една от най-бързо разрастващите се международни модни компании с регулярен ръст на продажбите, чиито приходи надхвърлят 1,6 милиарда евро годишно. LPP управлява пет разпознаваеми марки в сегмента fast-fashion: Reserved, Cropp, House, Mohitoи Sinsay. Мрежата за продажба на дребно на модния гигант обхваща 20 държави, а в края на 2017 г. магазините й по цял свят са вече над 1700. Кейт Мос, Кара Делевин и дъщерята на Мик Джагър са били рекламни лица на Reserved, а Mohito се рекламира от супермодели като Аня Рубик.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.