• 27 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 8°C

Милка Христова: Трябва да запазим трамвай № 6

Милка Христова: Трябва да запазим трамвай № 6

/КРОСС/ Трябва да запазим трамвай № 6. Това каза заместник-председателят на Столичния общински съвет и съветник от БСП Милка Христова за Агенция „Фокус“ във връзка с решението дали линията на трамвай № 6 да бъде заменена с тролей.

Тя обясни, че ситуацията засяга две групи граждани. „Има две групи граждани, които не са удовлетворени и не са доволни от същестуващата ситуация. Това са гражданите, живеещи по бул. „Скобелев“, които повече от 7-8 години са подложени на шум, който определено надвишава нормалните норми на възприемане. Другата група граждани, които не са доволни са тези в район „Лозенец“, на които беше спряно обслужването с трамвай № 6 и те определено имат големи трудности с придвижването в посока центъра", каза тя. 

По думите й БСП - София счита, че запазването на трамай № 6 е вариантът, в който могат да бъдат решени проблемите и на гражданите по бул. „Скобелев“ и на гражданите от район "Лозенец“. Христова поясни, че запазването на трамвая предполага трамваите от бул. „Скобелев“ да влязат под земята, да вървят по съществуващото трасе, като трамваи 1 и 7 завият надясно под бул. „Витоша“, а 6 продължи по стария тунел по „Арсеналски“.

„Това означава, че няма да има надземно трасе по „Скобелев“ и ще бъде запазено обслужването на гражданите в район „Лозенец“ с трамвая. Вторият вариант, който се предлага е именно с премахването му и заменянето му с тролей, запазване на трамваите по бул. „Скобелев“, като само ги измества с 3,6 м. Не знам дали гражданите на „Скобелев“ са наясно с този факт, но не съм убедена, че изместването на трамвайно трасе с 3,6 м ще реши проблемите на живеещите там“, каза тя. 

По думите й друг аргумент за запазването на трамвая е, че той е самостоятелен в своето трасе и не се влияе от затрудненията в движението. „Той не е един от участниците в движението и в голяма степен може да гарантира спазването на графика. Тролеят за съжаление споделя пътното платно с останалите участници в движението и много пъти е зависим от различни видове задръствания, трафик, тапи и т.н.“, допълни заместник-председателят на Столичния общински съвет. 
Деница КИТАНОВА

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.