• 08 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

“Виваком” сключва договор с човек, починал година по-рано

“Виваком” сключва договор с човек, починал година по-рано

/КРОСС/ "Виваком" приканва починал човек да заплати просрочени задължения към оператора за интернет услуга, договорена година след смъртта му.

Би било смешно, ако не беше тъжно.

За мобилния оператор отговорът не е труден: „Все пак живеем в България...". Другата страна обаче все още търси отговори.

За случая Информационна агенция КРОСС бе сигнализирана от свой читател.

Съпругата на потърпевшия е починала месец април 2010 г. Няколко дни след нейната смърт през април 2010, съпругът е посетил офис на "Виваком", за да заплати дължимата й сметка към момента на смъртта (около 20 лв.) и да прекрати договора й с оператора с оглед на настъпилите обстоятелства. В офиса той получава чисто човешко отношение - лично уверение от служителя на фирмата, че поради трагичния случай парите няма да бъдат заплатени и договорът ще бъде прекратен.

Но казаното отлита. Три години по-късно писмо от „Виваком" шокира вдовеца.

На 18.09.2013 г. мъжът получава на адреса си по местоживеене "Покана за погасяване на просрочени задължения" (интернет услуги), в която е подчертано, че това е "Последно предупреждение!". Поканата е адресирана до съпругата му, а в полученото впоследствие кредитно известие е упоменато, че тя трябва да заплати тримесечни фактури за това, че е използвала услугата VIVACOM FiberNet през месеците септември, октомври и ноември 2011 г., което е повече от една година след нейната смърт.

Потърпевшият отива в офис на "Виваком" в  ж.к. „Люлин" в София, за да разбере причината за това, меко казано, недоразумение. На място му отговарят, че това са задължения на неговата съпруга за интернет услуги по договор, сключен с нея през 2011 г.

Читателят пита как е възможно да се случи това и получава отговор „Господине, все пак живеем в България...".

На жалба, заведена на 01.10.2013г., получава отговор, на 04.10.2013 г., че се прави проверка по случая - договора и кредитно известие на името на починалата му съпруга за три неплатени фактури за услугата VIVACOM FiberNet година след смъртта й.

ИА КРОСС разполага с документи, потвърждаващи фактите по-горе.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

VIVACOM VOREVe

16.10.2013 19:03:49

Анонимен

и аз се опарих-сключих договор в офис на Виваком и в последствие се оказа че договора е фалшив!

16.10.2013 14:59:26

Анонимен

Аналогичен случай в Виваком, ожалих се до КЗП и КРС, които за мое учудване глобиха и караха Виваком да сторнира всички сметки. Служителите любезни приеха молбата и всичко наред. След няколко месеца - честитка от колекторска фирма. Като разбраха за какво иде реч, явно вече с опит не се занимаваха повече, но пуснах жалбите до КЗП и КРС. Малка победа в борбата с мързеливата нагла машина на монопола.

16.10.2013 14:11:43

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.