• 09 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6781
  •  GBP / BGN 2.2363
  •  CHF / BGN 2.0833
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

SLS AMG – приказка с хепиенд

SLS AMG – приказка с хепиенд

/КРОСС/ Виждали сте го като сейфти кар във Формула 1 и като победител в престижни състезания, и като какво ли още не. Но всяка приказка трябва да има край и ако той е хепиенд, това е добре. В случая говорим за прощалните издания на SLS AMG във версии купе и роудстър, от които ще бъдат произведени само 350 бройки, с тях ви запознахме миналата седмица. Звездното дуо отбеляза световната си премиера днес едновременно на две горещи за автомобилните фенове точки - на салона в Лос Анджелис и на този в Токио, които продължават до 1 декември. Продажбите им започват от март следващата година и с тях производителят бележи края на златната SLS AMG серия, първата напълно разработена от тунинг поделението на Mercedes и отворила нова страница в историята на компанията. От юни 2014 г. SLS AMG слиза от конвейера и ще бъде заменен с нов модел, обозначен като AMG GT, ала емблематичните врати като крила на чайка остават в миналото.

SLS AMG GT Final Edition е гарниран с много карбонови компоненти по каросерията, особено капака и задния спойлер. Това важи в пълна сила за предния сплитер. Гумите са наново разработени от серията Cup (опция, която обаче не се доплаща) на Dunlop Sport Maxx Race. Отпред размерът им е 265/35 R 19, а отзад - 295/30 R 20. Червените спирачни апарати са ясно забележими през джантите с поръчков дизайн.
Под карбоновия капак се мъдри 6,3-литровият атмосферен "веосмак", ниско разположен отзад. С мощността си от 591 к.с. при 6800 об/мин и макс. си въртящ момент от 650 Нм при 4750 об/мин, той ускорява автомобила от място до 100 км/ч за 3,7 сек, а скоростта е електронно ограничена до 318 км/ч.

Двигателят задвижва колелата през 7-степенната спортна предавателна кутия AMG SPEEDSHIFT DCT с два съединителя. Тя предлага четири режима, бърза реакция при ръчно управление и силен емоционален заряд. Електронно регулируемото променливо окачване AMG RIDE CONTROL съответно е с програми Sport и Sport plus.
Ексклузивна кожа, щампована с ромбове, обвива и централните панели на двете седалки и вратите. Контрастни сребристи шевове, предпазни колани в същия цвят и кантове на инак черните стелки елегантно се противопоставят на черния кожен салон.
Надписът „AMG FINAL EDITION - 1 of 350" краси карбоновата централна конзола. Засега цените не са обявени, пише autobild.bg.

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.