- 20 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8036
- GBP / BGN 2.2826
- CHF / BGN 1.9846
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 16°C
СПА, балнеология и културно-историческо наследство в туристическата ни реклама за 2016 г.
09 Февруари 2016 | 09:25
/КРОСС/ Балнеотуризмът, СПА и културно-историческите ни забележителности ще са във фокуса на рекламната кампания на България, като туристическа дестинация през настоящата година. Това съобщи във Велинград министърът на туризма Николина Ангелкова. В курортната община тя се срещна с ръководството на местната власт и представители на бизнеса от туристическия бранш. На срещата бяха обсъдени възможностите за рекламирането на Велинград като целогодишен СПА център и развитието на туризма в региона.
Пред журналисти министър Ангелкова съобщи, че предстои публикуването на наредба за регулиране на местата, който предлагат балнеотуризъм и СПА. Чрез наредбата ще се прекрати и практиката всеки хотел, в който има басейн да се определя като СПА, подчерта министърът. По време на работната дискусия е бил обсъден и въпроса за създаването на център за професионално обучение на кадри за СПА и балнеоуслуги, а Велинград да бъде пилотна община по проекта.
Освен това съвместната кампания между министерството на туризма и българските общини за стимулиране на вътрешния туризъм ще бъде удължена с 6 месеца, заради големия интерес, съобщи още Николина Ангелкова, цитирана от "24 часа".