• 18 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8258
  •  GBP / BGN 2.3126
  •  CHF / BGN 2.0456
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 31°C

Владимир Владимиров: 2017-а е ключова в БДЖ, държавата трядва да се намеси решително

Владимир Владимиров: 2017-а е ключова в БДЖ, държавата трядва да се намеси решително

/КРОСС/ „2017 г. е повратна за БДЖ. Така е конструирана цялата схема на реформите, че тази година трябва да има решителна намеса на държавата". Това каза бившият изпълнителен директор на БДЖ Владимир Владимиров в предаването пред БТВ.

По думите му, смяната на директора на дружеството няма да реши проблемите на БДЖ. "Аз съм най-дълго задържалият се директор - 2 години и 3 месеца. За последните 15 г. има седем или осем изпълнителни директори. Това е едно доста проветриво място с доста натрупани проблеми", добави той.

"Не успяхме да убедим държавата, че трябва да направи решителна намеса в железниците, за да може реформата да бъде подкрепена в най-ключовия момент и да се промени изцяло състоянието на железницата. Това е основната и ключова тема", заяви Владимиров.

По думите му в края на 2009 г. БДЖ е започнала с 850 млн. лв. дългове. "Тези дългове носеха след себе си плащания на лихви, текущи лихви, наказателни лихви и много разходи по съдебни дела, водени с кредиторите. Всичко това доведе до факта, че от железницата излязоха 560 милиона лева, които са платени на кредиторите. В резултат от това усилие задлъжнялостта към днешна дата е 445 милиона, т.е. тя е намалена наполовина. Но в същото време огромните задължения остават. Има 380 милиона от тези 445, които реално трябва да бъдат платени. Железницата вече няма необходимия ресурс вътре в себе си, за да заделя тези средства и да се погрижи за тяхното изплащане", обясни Владимиров. Според него, плащането на тези задължения е със средства на „Пътнически превози" и това е причината за тежките условия на труд и лошата услуга, предлагана от „Пътнически превози". "Това, което трябва да се направи в „Пътнически превози" е да се направят инвестиции, за да може да бъдат една средноевропейска железопътна компания е необходимо да бъдат купени около 30 нови мотрисни влака. Стойността на тази инвестиция е около 410-420 милиона", каза още Владимиров.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.