• 19 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

„Волво” обяви рекордни продажби през 2015 година

„Волво” обяви рекордни продажби през 2015 година

/КРОСС/ Шведската компания „Волво" обяви, че е продала рекордните над половин милион автомобила през 2015 г. Това се случва за първи път в 89-годишната история на марката.

Общо продадените коли „Волво" са 503 127 през миналата година. Това е ръст от 8% спрямо 2014 г., като продажбите растат на развитите пазари. Най-голям е ръстът на американския пазар от над 24%.
Над половината от продажбите на автомобили (53.5%) са реализирани в Европа. Продадените коли на Стария континент са 269 249, което е ръст от 10.6% спрямо година по-рано. Новият модел автомобил на „Волво" - SUV XC90 се е радвал на изключителен интерес, е посочено в съобщението.
За разлика от пазарите в САЩ и в Европа, в Китай се е запазил същия обем продадени автомобили - 81 588, както и година по-рано, въпреки силното последно тримесечие на годината, когато е отбелязан 11.4% ръст на продажбите.
Очакванията на шведската компания са ръстът на продажбите да продължи и през 2016 година.
Вторият отличителен модел от гамата на „Волво" - премиум седанът S90 - ще бъде представен на обществеността по време на тазгодишния автосалон North American International Auto Show в Детройт и ще излезе на пазара в САЩ през пролетта.

През следващите години компанията ще продължи да променя позицията на марката, за да се конкурира с глобалните си съперници. Амбициите на "Волво" са продължаване на експанзията в САЩ, ръст на китайския пазар в средносрочен план и удвояване на пазарния дял в Европа, като целта е достигане до продажбата на 800 000 коли годишно.
За да стане това, до четири години компанията ще обнови цялата си гама от модели, ще вгради нова технология двигатели, ще поддържа позицията си на лидер в автомобилната безопасност и в автономните задвижващи технологии.
През следващите години по-големите 90-та и 60-та серия автомобили на „Волво" ще бъдат построени по своя собствена платформа (SPA). Компанията ще приложи такава стратегия и за глобална малка кола, като ще представи своя собствена компактна платформа (CMA).
В бъдеще „Волво" ще укрепва позицията си на водещ световен производител на хибриди с поредица от четири и три цилиндрови хибридни двигатели, които предлагат конкурентна комбинация на мощност и ниски нива на вредни емисии.
В плановете на шведската компания влиза още разработването на изцяло електрическа кола. Очакванията на „Волво" са поне 10% от годишните й продажби да бъдат електрически превозни средства в средносрочен план.
Значителният напредък на „Волво" идва след придобиване от Zhejiang Geely Holdings през 2010 г. и новата фабрика в Южна Каролина, САЩ. Така компанията вече има промишлено присъствие и на трите основни световни региона - Азия, Европа и САЩ, посочват от компанията.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.