-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
EVN продължава набирането на участници в Клиентски съвет
15 Октомври 2013 | 11:59
/КРОСС/ EVN България продължава кампанията си за набиране на участници в новата инициатива на дружеството - Клиентски съвет. Под мотото „Вашите идеи създават промяна" Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. В рамките на инициативата ще се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството - ще се обменят информация и разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.
За участие в Клиентски съвет може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството. Участието е доброволно. Заплащат се пътните разходи до и от мястото на срещата. Съставът на Клиентски съвет е от 24 участници, които се избират за период от 2 години.
Достатъчно е да се изпрати писмено заявление за участие в свободна форма. То трябва да съдържа следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (номер на измервателна точка), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие.
Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на http://www.evn.bg/1Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx.
С цел максимално териториално покритие и участие на клиенти от различни населени места дружеството предоставя допълнителен срок за подаване на заявления, които могат да се изпращат до 27 октомври 2013 г. включително по един от следните начини:
- по имейл на адрес klientski_savet@еvn.bg
- по факс на номер 032 99 00 10
- по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
- на място във всеки EVN Офис
EVN България кани своите клиенти, имащи идеи и предложения към дружеството да използват тази възможност за директен контакт и да кандидатстват за участие в Клиентски съвет.