• 17 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8000
  •  GBP / BGN 2.2782
  •  CHF / BGN 1.9913
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Повече от 2300 клиенти на EVN са заявили имейл услуга

Повече от 2300 клиенти на EVN са заявили имейл услуга

/КРОСС/ Повече от 2300 клиенти на EVN България са заявили за седмица безплатни услуги за SMS/имейл известяване или са актуализирали данни за партида

През март 2015 г. EVN България започна кампанията „EVN Месец на клиента". В рамките на кампанията клиентите на дружеството имат възможност да спечелят награди, ако посетят удобен за тях EVN Офис и заявят една от следните безплатни услуги:

Известяване чрез SMS или имейл - получаване на безплатна информация за стойността на сметката и информация за просрочени задължения или
Актуализират клиентските си данни (данните за партида).

През първата седмица от кампанията „EVN Месец на клиента" повече от 2300 клиенти на EVN България заявиха услуги за безплатно уведомяване по SMS или имейл или актуализираха данни за партидите си. Всеки клиент, който участва в кампанията има възможност да изтегли специална (скреч) карта, с която може да спечели една от общо 15 хиляди награди: фенерчета, ключодържатели, химикали и др. Големите награди са три услуги „Термография на жилище", чрез които клиентите ще получат безплатно прецизно енергийно изследване на своя имот.

Чрез безплатните услуги за Известяване чрез SMS или имейл клиентите могат по лесен и удобен начин да се информират предварително за:
стойността на сметката за консумирана електроенергия - веднага след нейното издаване
просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко три дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Двата вида SMS или имейл услуги могат да бъдат заявени едновременно с една обща декларация, която се подава в удобен за клиента EVN Офис.

EVN България цели да стимулира клиентите да актуализират данните за своята партида, което е сред основните предпоставки за бързо обслужване и сигурност при комуникацията. Много често при смяна на собственост на имот, наследяване или други причини, новите собственици пропускат да известят компанията за необходимостта от смяна на титуляра на партидата. Това създава неудобства и за двете страни, тъй като EVN България може извършва определени услуги само на титуляри на партиди. Актуализацията на данните се извършва при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.