• 21 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Мтел и Майкрософт България ще предлагат заедно продукти за бизнес клиенти

Мтел и Майкрософт България ще предлагат заедно продукти за бизнес клиенти

/КРОСС/ Ново предложение за бизнеса, което комбинира „облачни" и телеком услуги, представиха Мтел и Майкрософт България на пресконференция днес. Двете компании ще предлагат на бизнес клиенти пакети от услуги, в които са комбинирани най-популярните приложения от пакета Office 365, базиран на „облачните" технологии, с тарифни планове и устройства, предлагани от българския телеком. 

Бизнес клиентите могат да избират между четири варианта на комбинираната услуга - Smart Office, Smart Office Combo, Mobile Office и Fix Office. В зависимост от избрания пакет те получават фиксиран или мобилен интернет, минути за разговори във всички мрежи и най-малко 3GB мобилен трафик, комбинирани с Office 365 плановете на Майкрософт, включващи 1 TB пространство за съхранение, споделяне и съвместна работа върху файлове в „облака", имейл услуга с 50GB размер на пощенските кутии, платформа за управление на документи и процеси, и други.

С тарифата Smart Office Combo клиентите получават още смартфон Lenovo A536 (Dual SIM), таблет Lenovo A7-30, както и USB-Modem.

Предимство за ползващите някои от пакетите, е наличието на винаги последна версия на традиционния Office пакет на всички свързани устройства, както и възможност да ползват „облачни" услуги като споделяне на обемни файлове с информация, работа по файловете в реално време от няколко потребителя, аудио и видео конферентни връзки, както и платформа за създаване на вътрешнофирмена социална мрежа.

Удобство за бизнес клиентите е, че ще получават всички услуги в един договор и с една фактура за ползваните телеком услуги, както и денонощна поддръжка от Мтел.

„От днес на пазара в България има продукт, който ще улесни работата на бизнеса, като същевременно намали разходите му", коментира главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас. По думите му партньорството с Майкрософт България дава възможност на Мтел да предложи на пазара продукт, който отговаря на амбицията на телекома да предоставя пълен спектър от телекомуникационни услуги и комплексни решения за бизнеса.

„Възползвайки се от съвместното ни предложение, компаниите у нас ще имат възможност за сигурни и надеждни комуникации с техните клиенти и партньори, без да се налага да инвестират в собствена инфраструктура", коментира изпълнителният директор на Майкрософт България Петър Иванов. Той добави, че новата услуга ще улесни компаниите, за да се съсредоточат върху основния си бизнес и постигане на поставените цели.

Според изследвания „облачните" услуги ще разгърнат пълния си потенциал в следващите няколко години, като тяхната значимост непрекъснато расте. Днес милиони по света използват „облака" като безплатно виртуално пространство, в което всеки може да запазва файловете си онлайн и да има постоянен достъп до тях от всяко място и по всяко време чрез интернет.

„Облачните" технологии предоставят на компаниите почти безкрайни софтуерни и хардуерни ресурси, които са налични и достъпни при поискване по всяко време и от всяко място, без да са нужни инвестиции в нова инфраструктура. В зависимост от конкретния случай, бизнесът може да намали разходите си сериозно и да спести огромни финансови ресурси.

Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 г. общите приходи на групата са били 4,33 млрд. евро.

Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 37,6% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 млрд. лв. от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 г., компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.

Майкрософт България е основана през 1999 г. и през последните 16 години мисията на компанията е да осигурява софтуер и услуги, които позволяват на потребителите да реализират пълния си потенциал. Един от главните приоритети на Майкрософт България е образованието. Сред най-успешните проекти на компанията са Imagine Cup, DigiGirlz, Bizspark, DreamSpark, Office365 за EDU и други.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.