• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Близо 60 хиляди клиенти на ЧЕЗ използват безплатните SMS услуги

Близо 60 хиляди клиенти на ЧЕЗ използват безплатните SMS услуги

/КРОСС/ Близо 60 000 клиенти са регистрирани от 2009 г. досега за безплатните SMS услуги на ЧЕЗ - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със SMS. Само през първите четири месеца на 2014 г. повече от 7000 абонати на дружеството са заявили желанието си да бъдат известявани при изтичане на срока им за плащане на месечната сметка. Над половината от тях са се регистрирали за услугите в офисите на компанията за парични преводи и платежни услуги „Изипей", която е партньор на ЧЕЗ.

„Щастливи сме, че все повече клиенти се възползват от SMS услугите ни. Te са изключително удобни за всички, които искат да бъдат добре информирани, да планират рационално семейните си бюджети и да спестят време", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Всеки месец между 10 000 и 20 000 регистрирани потребители, които по някаква причина за пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни SMS известия преди прекъсване на електрозахранването. Освен това над 1000 клиенти месечно проверяват текущите си задължения за електроенергия само с изпращането на един SMS. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka" на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.

Регистрацията за двете услуги е безплатна и лесна, и може да бъде направена онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, а от миналата година - и в офисите на партньорската мрежа „Изипей". Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.

ЧЕЗ постоянно разширява гамата на услугите, които предлага на своите клиенти, за да ги улесни и да им спести време. За девет години работа на българския пазар компанията разработи почти 100 вида услуги, сред които електронна фактура, SMS услуги и различни възможности за дистанционно обслужване. От миналата година, за да улесни потребителите при заплащането на месечните сметки, компанията въведе гъвкави схеми за разсрочване на задълженията, а от декември 2013 г. на разположение е услугата "Персонален съветник", чрез която всеки клиент може да получи безплатна индивидуална консултация за оптимално разсрочване на сметките за електроенергия.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.