• 15 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8116
  •  GBP / BGN 2.2747
  •  CHF / BGN 1.9955
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 12°C

LG ще предостави своята платформа за автомобилно съдържание на Hyundai Motor Group и тяхната луксозна марка Genesis

LG ще предостави своята платформа за автомобилно съдържание на Hyundai Motor Group и тяхната луксозна марка Genesis
Компанията обединява сили с Hyundai Motor Group и YouTube, за да предостави по-забавни информационно-развлекателни преживявания с новите модели Genesis

/КРОСС/ LG Electronics (LG) обяви, че ще приложи своята информационно-развлекателна система за автомобили с webOS за Automotive, платформата за автомобилно съдържание на компанията, в новите модели Genesis на Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). На 31 октомври, LG бе домакин на Hyundai Motor Group (Hyundai) и YouTube на церемония в Лос Анджелис, САЩ, за да отпразнуват представянето на webOS за Automotive на Genesis - луксозната марка на Hyundai, както и да обсъдят партньорството си за подобряване на забавленията в автомобилите.

Genesis, новите модели на Hyundai, са оборудвани с информационно-развлекателна система, която използва изцяло възможностите на webOS за Automotive. Пътниците на предните и задните седалки вече ще могат удобно да гледат съдържание с висока разделителна способност - така, както досега са му се наслаждавали на своя смарт телефон или телевизор, като в същото време спазват всички регулации за безопасно шофиране. Дисплеите на инфоразвлекателната система могат да излъчват съдържание с поглъщащото качество на звука, разработено от Genesis.

Това сътрудничество е забележително, тъй като с него LG за първи път представя своята платформа за автомобилно съдържание. LG създава webOS за Automotive, за да разшири уникалните изживявания и услуги, които предлага на клиентите си на пътя. Използвайки доказаната популярност и удобство на webOS, която е достигнала кумулативни продажби от 200 милиона на пазара на смарт телевизорите, компанията разработва нова версия за автомобили, така че шофьорите и пътниците да могат да се наслаждават на широк набор от over-the-top (OTT) услуги, включително YouTube, в подобрена салонна обстановка.

LG, Hyundai и YouTube работят в тясно сътрудничество, за да внедрят телевизионното приложение на YouTube в WebOS за Automotive, осигурявайки оптимизирано изживяване при гледане в колата. Освен това приложението на YouTube използва новоразработените сензорни решения на WebOS за Automotive.

Винаги на първите места в иновативните решения за пазара на информационно-развлекателните системи, LG непрекъснато подобрява преживяванията на шофьорите и пътниците, като използва обширните технологии и познания в областта на телевизорите и домакинските уреди, натрупани в продължение на десетилетия.

С webOS за Automotive клиентите могат удобно да се наслаждават на разнообразното съдържание, налично на телевизорите в дома им, вече и от своя автомобил. Платформата осигурява едно различно изживяване в областта на придвижването с автомобили, което внася повече стойност в живота на пътя, като разширява зоната, в която протича ежедневието ни, и до колата.

„Благодарение на технологичното развитие, базирано на SDV, хората вече могат да се наслаждават удобно на разнообразно видеосъдържание в автомобилите си", споделя Куон Хе-юнг, вицепрезидент на Infotainment Development Center в Hyundai Motor Group. „Ще продължим да разширяваме сътрудничеството си с най-големите международни компании за съдържание, за да предоставим на клиентите си по-разнообразни и ценни изживявания в автомобила."

„YouTube предлага широка гама и дълбочина на аудио- и видеосъдържание, оптимизирано за забавление в автомобила. Горди сме, че сме част от това сътрудничество, което издига развлеченията в автомобила на следващото ниво." - споделя Тони Арчибонг, управляващ директор на Global Product Partnerships в YouTube.

„LG продължава да се ангажира с представянето на най-модерните решения за автомобили, включително webOS за Automotive, тъй като се стремим да повишим потребителското изживяване на водачите и пътниците, като същевременно отговаряме на разнообразните изисквания на производителите на автомобили", заяви Еун Сеок-хюн, президент на LG Vehicle component Solutions Company.

Благодарение на богатото разбиране на клиентите и пространствата в техните домове, през септември LG проведе пресконференция на IAA Mobility 2023 в Мюнхен, Германия, на която главният изпълнителен директор на LG, Уилям Чо, сподели гледната точка на компанията и представи визията ѝ за бъдещата индустрия за мобилност под мотото "Taking Life's Good on the Road".

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.