• 28 Апр 2025 |
  •  USD / BGN 1.7220
  •  GBP / BGN 2.2972
  •  CHF / BGN 2.0763
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Българинът пазарува все повече онлайн

Българинът пазарува все повече онлайн

/КРОСС/ Има тенденция у нас да се купуват по-евтини и промоционални стоки. Китайските стоки се явяват най-голяма конкуренция на родното производство в стоките за бита и дрехите. Това каза зам.-председателят на Българската ритейл асоциация Аксиния Баева в предаването „Събуди се" по Нова телевизия.

Българинът харчи най-много пари именно в китайски сайтове. „Българинът е шопинг маниак, особено що се отнася до жените", заяви Баева.

За Св. Валентин човек отделя средно 100 лева за подарък на любимия. „При парфюми и козметика българинът е похарчил средно 200-250 лева за подарък, а ако е избрал дрехи - около 100 лева", посочи Баева.

Тя обясни, че от Българската ритейл асоциация не са усетили промяна след провеждането на бойкота на хранителни магазини в страната.

„Хората пазаруват все повече онлайн и това ще продължи. Онлайн търговията е „детето-чудо". Пазарът се преструктурира. Търговците работят в много засилена конкурентна среда и то в онлайн среда", добави Баева.

Спадът в различните сектори на бранша е между 10-15% годишно, допълни тя.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.