• 31 Май 2020 |
  •  USD / BGN 1.7563
  •  GBP / BGN 2.1710
  •  CHF / BGN 1.8245
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Клиентите на Fibank ще използват облекчения при плащанията по кредити

Клиентите на Fibank ще използват облекчения при плащанията по кредити

/КРОСС/ Във връзка с предприетите мерки от страна на европейските и национални институции, които целят да стимулират банките да продължат да финансират и оказват необходимата подкрепа на домакинствата и предприятията, изпитващи временни затруднения, Fibank (Първа инвестиционна банка) дава възможност на всички свои клиенти да отложат плащанията по кредити, ако те самите или техният бизнес са засегнати по някакъв начин от ситуацията с коронавируса (COVID-19).

Предложението ще важи за всички клиенти на Fibank - физически и юридически лица, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си към банката. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микро фирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.

Първа инвестиционна банка дава възможност на своите кредитополучатели да поискат и увеличение по лимитите на кредитните си карти, както и по-дълги гъвкави погасителни планове, докато имат нужда от подобно съдействие.

Клиентите ще могат да поискат чрез обаждане по телефон към своя кредитен консултант във Fibank или с обаждане към контакт центъра на банката (на телефон: * 22 65) вноските им по кредитите да бъдат отложени.

Потребители, които не са клиенти на банката, също ще могат да се възползват от нашите услуги, свързани с потребителските кредити и издаването на кредитни карти, като имат възможност да кандидатстват изцяло онлайн: https://credit.fibank.bg/ и https://cards.fibank.bg/

„Надяваме се, че нашето предложение ще помогне на клиенти и цели сектори, които по някакъв начин вече са или ще бъдат засегнати от по-ниски приходи заради разпространението на коронавируса в целия свят. То е насочено и към потенциалните заплахи, които всеки семеен бизнес в България може да понесе. Приканваме всички наши клиенти максимално да използват мобилното приложение MyFibank. При необходимост да се свързват с контакт центъра на банката и да плащат безконтактно в търговските обекти, като част от своите лични мерки за защита срещу разпространението на вируса", сподели г-н Никола Бакалов - Изпълнителен директор и член на УС на Първа инвестиционна банка.

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Емо

Една от малкото компании, които реагираха адекватно на извънредната кризисна ситуация!

16.03.2020 15:12:08

Ясмина

Никой не беше подготвен за този ужас, който се стовари върху нас. Но хубаво е, че има институции, които реагират така, че все пак да внесат спокойствие и да покажат, че ще бъдат толератни към хората.

16.03.2020 14:27:30

Равадиново

Дано повече компании вземат подобни важни решения, които да помогнат на обществото в предстоящите трудни времена. Адмирации!

15.03.2020 18:26:05

Атанас

Браво на банката!

15.03.2020 14:52:08

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.