• 13 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8118
  •  GBP / BGN 2.2736
  •  CHF / BGN 1.9990
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Половината от българските потребители предпочитат да облекат удобни дрехи, вместо да купуват луксозни тоалети на Нова година

Половината от българските потребители предпочитат да облекат удобни дрехи, вместо да купуват луксозни тоалети на Нова година

/КРОСС/ Празничният сезон наближава и знаем, че изборът както на подаръци за любимите хора, така и на перфектния празничен тоалет, могат да бъдат едновременно най-голямото приключение и най-големият кошмар. Специалното коледно проучване на GLAMI със забавни факти и идеи за подаръци е тук, за да помогне.

Обикновено, когато мислим за специално коледно облекло, първото нещо, което изниква в съзнанието ни, е характерният коледен пуловер с Рудолф и неговия червен 3D нос, съчетан с чифт удобни, меки чорапи с малки снежни човеци. Според коледното проучване на GLAMI мнозинството от българските потребители наистина са фенове на коледното облекло. 50% от всички участници в анкетата вече притежават тематични коледни дрехи, докато 33% биха искали да си купят празнични тоалети, но все още не са.

И ако все още се чудите кой е най-популярният артикул на коледна тематика сред българските потребители, GLAMI има отговора за вас – 73% от всички участвали в проучването споделят, че притежават поне един чифт коледни чорапи. 64% са казали, че са горди собственици на поне един празничен пуловер, а 27% са споделили, че притежават празнична тениска.

Празничният сезон е времето от годината, когато добавянето на малко (или много) блясък към всичко около нас никога не е излишно. Тази година обаче 50% от българите биха облекли удобни дрехи като пижами и меки пуловери и биха прекарали празниците у дома с най-близките си. Само 21% от българите биха се издокарали за Коледа и Нова година, а едва 6% биха заложили на смешни парти костюми. 22% от анкетираните обаче биха се спрели на първото нещо, което видят в гардероба си, а 2% казват, че дори не биха празнували нито един от празниците.

Освен целия блясък и радост, с които е известна Коледа, най-голямата традиция на празничния ден е да споделяме подаръци с тези, които обичаме най-много. Колкото и прекрасно да е това, всички можем да се съгласим, че задачата да купим страхотен коледен подарък за най-близките си приятели и семейство може да бъде много, много трудна. 37% от участниците в празничното проучване на GLAMI споделят, че за да улеснят процеса за себе си и своите Дядо Коледовци, предпочитат да направят предварителен коледен списък с желания. Колкото и лесно да звучи това обаче, мнозинството от българите (57%) казват, че обикновено не изготвят такъв списък, защото повечето от тях (57%) предпочитат да бъдат изненадани. 29% открито са признали, че не искат да улесняват работата на другите и биха предпочели да видят, че отсрещният полага усилия да измисли специален подарък. От друга страна, 19% признават, че просто не знаят какво искат, а 9% споделят, че определено биха предпочели да споделят желанията си за подарък, но не го правят, защото близките им обичат да правят изненади. 7% просто нямат време да изготвят такъв списък. Все пак 37% от участвалите в проучването казват, че изготвят коледен списък с желания всяка година.

Всички можем да се съгласим, че купуването или получаването на изненадващ подарък е рисково и за двете страни. За щастие, празничното проучване на GLAMI идва на помощ с някои любопитни разкрития и идеи за това какво да направите, ако получите подарък, който не харесвате. 34% от всички анкетирани казват, че не споделят какво наистина чувстват към подаръка изненада и все пак го запазват като спомен за човека, който им го е подарил. 19% казват, че също го запазват (за известно време) и обикновено го подаряват на някой друг. Само 5% се опитват да ги върнат в магазина (което означава, че само 5% са достатъчно смели да признаят какво наистина чувстват към подаръка, който са получили). За радост по-голямата част от българите (37%) споделят, че обикновено харесват всеки подарък, който получат.

Според коледната анкета на GLAMI 58% от респондентите споделят, че нов чифт чорапи винаги е добра идея за подарък. Въпреки това, 33% казаха, че през годините са се наситили на това да получават чорапи за Коледа, така че внимавайте за кого ги купувате. 42% казват, че обикновено не получават чорапи за Коледа (което вероятно е причината да нямат нищо против един нов чифт). Приблизително 22% от участниците в проучването казват, че обниквено им подаряват по 1 или 2 чифта чорапи за Коледа.  Само 1% са отговорили, че през коледния сезон получават повече от 6 чифта празнични чорапи.

Колкото и вълнуващо и празнично да е коледното пазаруване, понякога можем лесно да прекалим с него. Изследването на GLAMI показва, че българите нямат такъв проблем. 42% от анкетираните твърдят, че никога не се чувстват виновни след приключване на коледното пазаруване, защото стриктно спазват бюджета си. Само 25% споделят, че понякога се чувстват виновни за сумата пари, която харчат за коледни подаръци. От друга страна, 32% казват, че обичат да подаряват подаръци толкова много, че никога не биха се почувствали зле от похарченето, дори ако надхвърлят (много) бюджета си.

И накрая, ако сте от онези 18%, които гордо признаха, че косматите им приятели ще носят специален празничен пуловер или чифт сладки рога на Рудолф, не забравяйте да направите много снимки и да ги споделите с всички нас.

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.